neděle 1. února 2015

Mám prostě debilní humor

Čau lidi,

znáte ten pocit, kdy cítíte, jako by vám někdo nerozuměl a všichni se chovali jako totální idioti? Věřte mi, já taky. A co s tím dělám? Píšu o tom článek...
Mám velmi zvláštní smysl pro humor. A nemám cit pro nechápavé lidi. Bohužel tyto lidi potkávám s železnou pravidelností a většinou častěji, než lidi chápavé. A to mě štve. Protože ti nechápaví lidé nechápou, že 95 % věcí, co řeknu, nemyslím vážně. 
Jasně, můžou argumentovat tím, že mě neznají, ale když někdo řekne, že těhotný ženský se musí cejtit jako by v sobě měly vetřelce, nebo že má chuť pozabíjet všechny učitele, protože se chovají jako totální kreténi, tak člověku tak nějak dojde, že to třeba nemyslím zcela úplně vážně.  
Jenže zde nacházíme první kámen úrazu. Všem to totiž nedojde. 
A od toho se odvíjí tři typy lidí, na které když narazím, mám chuť se zabít. Opět to ale nemyslím úplně vážně, haha.
První z nich je vlastně ještě docela fajn, protože ten aspoň nemá potřebu dotyčného člověka s divným humorem poučovat. Většinou stále dokola opakuje, že to nechápe, což se dá vyřešit jednoduchým picnutím mezi oči. (CHA! To byl můj vtip! Zasmáli jste se? JESTLI NE, TAK VYPADNĚTE Z MÝHO BLOGU! - zase fór /ale ten byl trapnej, uznávám/)
Pak tu máme člověka, který nám po našem výroku (vtip se tomu říká) oznámí, že s námi nesouhlasí. Jako vážně?!
No tak děkuji, že jsi mi oznámil, že nesouhlasíš s mým vtipem, potřebuju to totiž vědět, abych to mohla předávat dalším a dalším generacím nepochopených vtipkařů! (Ale vážně, chudák kdokoli, kdo po mně tenhle humor zdědí, čeká ho dlouhý strastiplný život plný nepochopení a divných pohledů.)
A nakonec ten nejhorší typ člověka, se kterým by se vzájemná konfrontace dala nazvat stručně a jednoduše – srážka s blbcem.
Tenhle blbec je totiž přesvědčený, že je lepší než vy, z čehož vyplývá, že vaši zcela nevinnou poznámku na odlehčení nálady začne rozebírat do nejmenších detailů a vysvětlovat vám, proč je váš názor na danou věc špatný.
Takže znovu hlášení pro blbý (ale na mým blogu blbý nejsou, tak znovu i pro ty chytrý) – říkám kraviny. Když si za svým názorem stojím, klidně se s vámi hádat budu, ale jestli to byl vtip (klidně i třeba celý článek napsaný stylem – NEMYSLÍM TO VÁŽNĚ), tak jediný argument, který beru na vědomí, je: „Nebylo to vtipný.“ 

Někdo je prostě na moje fóry jinak citově stavěnej, jak by řekla moje kámoška :D.

Ale řekněme si otevřeně, jestli někdo začne moje vtipy rozebírat dopodrobna, dočká se ode mě akorát tak triple facepalmu a odchodu středem.


Můj humor by se dal definovat přibližně takhle:


Btw, znáte nejkratší vtip o Titanicu? ŽBLUŇK!

Snad jste všichni můj článek pochopili a aspoň trochu se s ním dokážete ztotožnit :D

Adios!




6 komentářů:

  1. Miluju černý humor. A štvou mě lidi, kteří ho rozebírají úplně dopodrobna a berou ho strašně vážně. Podle mě je dobrý na odlehčení situace (a taky ke mě ladí:D - black and black:D). Vtip je zkrátka vtip. Ten by se nikdy neměl brát nějak vážně. :)

    Pěkný článek. Úplně jsi to vystihla. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Občas mám blbej smysl pro humor, ale spíše mě štve, když najdu/říkám vtip ryze na intelektuální úrovni (,,Jak dělá subatomární kachna?" ,,KVARK, KVARK.") a nikdo to nechopí, nebo že vím, že to není dobré říct, a tak si to musím jen sama představit a v duchu se zasmát. Naštěstí u nás ve škole konečně lidi chápou i tyhle vtipy. Mám ráda i jazykové hříčky.
    Co se týče černého humoru, já sama ho používám, zasměji se, ale fb stránky s tímto tématem mi už přijdou na hranici morálky a svědomí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě by teda rozesmál jen název subatomární kachna, ale to asi není účel :D Holt, každý má něco - můžeš si aspoň představit, že bys udělala dojem na Sheldona Coopera :)
      Já mám i ty fb stránky docela ráda, většinou jsou vážně na místě, ale pro jistotu jejich posty nelajkuji, abych nepohoršila své přátelé :D
      Díky za komentář! :)

      Vymazat
  3. Presne s týmto mám problém aj ja...
    Mám pocit, akoby moje okolie tvorili veeeeľmi nechápaví ľudia, a to veru z rôznych vekových kategórií, dokonca aj medzi učiteľmi... Môj humor síce nespočíva v tom, že "poviem ti vtip" a potom sa musia všetci váľať po zemi, ale presne to, čo opisuješ... proste poznámky, ktoré sa na danú chvíľu hodia, ale vždy VŽDY sa niekto musí opýtať "ako si to myslela?". :D Alebo na seba 5 ľudí hádže oči, že čo to trepem. Iróniou je, že sa vždy niekto zasmeje na niečom úplne náhodnom, čo poviem, a vôbec to nebolo cielené k rozosmiatiu. :D :D
    Rowena | Feeling Hoppy

    OdpovědětVymazat