úterý 3. února 2015

Polyvore - stránka pro milovníky oblečení, co jsou švorc

Čau lidi, 

dnes jen krátce a taky z trochu jiného soudku než obvykle. Zbožňuju oblečení. Jako vážně hodně, mít víc peněz, nekupuju nic jinýho. Jenže prachy nemám, takže co dělám? Lezu na Polyvore a píšu o tom článek...
V první řadě, tenhle článek je pro ty, kteří Polyvore ještě neznají (dost troufalý si myslet, že někdo takový ještě existuje, ale nikdy nevíš). Ti, co už stránku znají se zde nedozví nic nového.
Registrovat se na stránku vlastně vůbec nemusíte, stačí mít twitter nebo facebook (což má v dnešní době každý) a přihlásit se tam skrz účet na jedné z těchto sociálních sítí. 
A pak? 
Můžete si najít oblíbené účty, nad jejichž sety budete každodenně slintat.
   Moje oblíbené: kusja, megi32 a littlemix-styleblog
Můžete si jen tak projíždět kusy oblečení.
   V oddělení Shop   
Můžete si vybrat, jaké oddělení bude vaše nejoblíbenější.
   Fashion, Beauty, Home
A last, but not least at all, můžete vytvářet svoje vlastní sety!
   Create

A nakonec nad svými vysněnými outfity můžete brečet a doufat, že se jednoho dne všechny kousky oblečení záhadně objeví ve vaší skříni. Skvělá zábava, ne? ;D


Pár z mých vlastních oblíbených setů, aneb věci, které si přeji mít ve své skříni




Snad jsem vám dala dobrý tip na dlouhé nedělní odpoledne, díky za přečtení :)

Adios!

6 komentářů:

  1. Oukej, asi jsem opice ale o tomhle jsem ještě neslyšela... :D díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem aspoň někomu zajistila bezesné noci strávené na téhle stránce ;D :* CTG

      Vymazat
  2. Snad si tento článek přečetlo několik mých přátel, kteří fb nevedou :-D. Protože se to může zdát nemožné, v dnešních sítích sociálních stránek, ale opravdu je ne každý má (a přitom ti lidi jsou sociálně aktivní, wau! :-D) Polyvore znám. Vytvořila jsem si jeden outfit. Když už tvořím, tak jen to, co vypadá podobně, jako mám doma, abych vlastně tvořila svoje a ne poskládané z oblečení, které nikdy mít nebudu. :-) Navíc se mi tam 90 % věcí ani nelíbí. Jinak dáváš ,,tip" ne ,,typ" :-D outfity v článku jsou docela i pěkné :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ok, tak pochopitelně se tam dá zaregistrovat i jen tak, jen je to skrz fb nebo tt jednodušší :)
      Taky bych to tak chtěla mít, ale nakonec neodolám a skládám si outfity z toho, co si dovolit nemůžu, protože se mi většina věcí líbí :)
      Ups, to je tak, když spěchám a nepřečtu si to po sobě. Hned to opravím :)
      Díky, ty jsem vytvořila za dlouhých večerů :)
      Díky za komentář :) CTG

      Vymazat
  3. Tiež poznám polyvore :D jeden čas som bola na tom uplne závislá. Ale teraz keď to porovnám s mojím šatníkom tak sa tam normálne bojím chodiť :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to přesně proč prosímtě? :D Jinak díky za koment :) CTG

      Vymazat