středa 4. února 2015

Cardio!

Čau lidi,

tak jsem konečně objevila dokonalý cardio workout, který dělám na střídačku s posilováním. (To je ZDE, kdyby měl někdo zájem.) Není to to nejjednodušší, co jsem kdy dělala, ale zase se to dá přežít, takže jestli sháníte dokonalé cardio, jste tu správně! :)


Cardio workout, který jsem vlastně objevila úplnou náhodou, trvá přesně 30 minut, takže je akorát tak dlouhý aby fungoval, ale ke konci už nenudil. A věřte mi - nudit se u něj vážně nebudete.
A teď se prostě zvedněte a pojďte cvičit, nic víc už stejně vědět nepotřebujete! ;)


Doufám, že vás to nabudilo a budete se k tomuhle cardiu často vracet :)
Adios!



4 komentáře:

  1. To kardio vyzerá byť fakt super :) určite skúsim :) vďaka za tip! :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se aspoň trochu rozšířilo :) Není vůbec zač, díky za komentář :) CTG

      Vymazat
  2. skvělej tip, zkusím, ale bojím se, že u toho chcípnu :D

    OdpovědětVymazat