pátek 13. února 2015

Depková nálada

Čau lidi, 

stává se vám někdy že máte totálně dobrou náladu, ale pak vám ji někdo tak zmrví, že máte chuť se jít odstřelit? Jestli jo, tak aspoň nejsem sama a tenhle článek nepřijde tak úplně vniveč :)


V první řadě je asi důležité vysvětlit rozdíl mezi depresí a depkou. Deprese je nemoc, velmi vážná a musí se léčit. Depku můžete rozehnat jedním ze způsobů níže popsaných.

1) Na mě většinou zafungují vtipná videa. Je jedno jestli budete sledovat opilého Tylera Oakleyho, pády náhodných lidí, pranky jakýchkoliv druhů, či keeky 5 Seconds of Summer (na tom teď ujíždím já, těšte se na článek), ale vždycky se najde něco co vás stoprocentně rozesměje. U mě to kromě 5SOS může být třeba i video níže. 



2) Žerte. Čokoládu, zmrzlinu, hromadu bonbónů. Cokoli s  cukrem uvolňuje hormony štěstí, které právě teď potřebujete.


3) Po žrací fázi u mě obvykle nastává spílání nad tím, jak jsem tlustá a jak jsem kvůli žranici před pěti minutama strašně ztloustla a nezasloužím si žít. A na to je jednoduchej i zábavnej recept. Odtančete video níže bez chyby ;)



4) Jste zpocené, vytlemené z toho, jaký jste dřeva - správný čas napsat kámošce a pořádně si postěžovat. Nezapomeňte se přitom přitulit k tomu obr méďovi, co zabírá celou vaši postel. 

5) Chtěla jsem těch bodů napsat aspoň pět, ale už po těch čtyřech musíte ze středně velký depky už dávno být. A jestli ne, podívejte se třeba na jedno z mých videí. Možná vás rozesměje, možná se zamyslíte a možná vám prostě jenom udělá radost to, že jste tím někomu udělali radost :)



Jaký je váš zaručený recept na depku?
Adios!


6 komentářů:

  1. Mě se nejvíc líbí bod 2) - žerte. :D To dělám nejčastěji. A párkrát mi pomohla i tvá videa. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wait, moje videa vážně někdy někomu pomohla?! :O Díky, jsi zlato :)) CTG

      Vymazat
  2. Ahoj u mě to je všech 5 bodů..:) ale co nejvíce mi pomáhá nahlas písničky a blbnout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo písničky!! To je ten bod, na kterej jsem si nemohla vzpomenout :DD CTG

      Vymazat
  3. Ja radšej žranie prekročím a idem si vycvičiť náladu:D inak super článok:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky už se do té fáze pomalu dostávám. Je to lepší :D A děkuju :) CTG

      Vymazat