čtvrtek 1. ledna 2015

Můj cvičební plán

Čau lidi,

je 1.1.2015 a po celém světě si v tuhle chvíli hromada lidí říká, že ode dneška začne cvičit. Já ne, protože já už cvičím dávno a nehodlám na tom nic měnit. Rozhodla jsem se ale trochu pomoci těm, kteří se rozhodli že TEĎ UŽ ALE VÁŽNĚ a podělím se s vámi o svůj workout, u kterého se spolehlivě zapotíte, ale na druhou stranu rozhodně neumřete :).



Za prvé - cvičím každý den. Ne ale to samé. Střídám cardio workout s klasickým posilováním a myslím, že je to vlastně taková ideální cesta ke zdravějšímu já. Ano - ke zdravějšímu, nikoli k udřenému k smrti, což je strašně důležité. Netýrejte se nějakým cvičením navíc, méně je někdy více a když se k tomu nebudete přecpávat k prasknutí, dodržovat pitný režim a pravidelný příděl smíchu, určitě na sobě změny brzy pocítíte :).


Ranní workout
Tenhle workout má okolo pěti minut, takže ho dělám každé ráno před tím, než jdu do školy. Mám na něj ale dvě videa, jedno lehčí (delší) a jedno těžší (kratší). Snažím se to lehčí dělat většinou v den, kdy mám i večerní posilovací workout a to těžší zase když mám večer jen cardio, ale když jsem ráno fakt hodně unavená, dělám prostě to jednodušší. 

Lehký krátký workout:

Těžší krátký workout:

Je to skvělé ranní probuzení, které vám spolu se sprchou a vydatnou snídaní zajistí energii na celý den :).

Posilování
Tenhle workout dělám obden a složila jsem ho z pěti videí od Blogilates. Párkrát jsem zkoušela dělat třeba Danielle Peazer, ale ona je má hodně lehké, a tak mě to moc nebaví. Blogilates v určitých chvílích sice proklínám, ale na konci vždycky uznám, že je prostě skvělá. Následující videa dělám přesně v tomhle pořadí.

1. Ruce
Až budete dělat ten poslední cvik, tak když už nemůžete, trochu pomáhá, když si stoupnete na špičky. A přitom se účinnost cviku vůbec nezmění :)

2. Stehna
V tom posledním cviku jsem ze začátku bojovala s rovnováhou, tak jsem to vyvažovala loktem :D. Ale sami uvidíte ;)

3. Břicho
Na konci budete s největší pravděpodobností umírat :D

4. Zadek
Tohle cvičení je jednoduchý, moje oblíbený :D

5. Pas
Nejhorší je ten poslední cvik, kdyžtak ze začátku zůstaňte na těch kolenech jak říká, zvedněte se, až se vám to na nich bude zdát vážně lehký.

Cardio workout
Tohle pro mě byl vždycky trošku oříšek, protože zatímco u posilování moc nepřemejšlím (ani na to nemám čas), tak u cardia mám času až dost, takže když je to nudný, tak mě to prostě nebaví. Z čehož vyplývá, že nakonec většinou vždycky skončím u Blogilates :D. Ale dám vám sem i jiný cardia, které jsem vyzkoušela, vás třeba bavit můžou :)

Aerobic 
Myslela jsem, že to bude něco tanečnějšího, tak jsem se na to původně hodně těšila, ale je to fakt jen aerobic s pár prvky ze zumby

Zumba
Nezkoušela jsem přímo tohle video, ale zumbu mám na Wii, takže jsem ji jednu dobu jela hodně. Bohužel je tam ale opět jen pár sestav, které se dělají pořád dokola, což po určité době prostě omrzí :/

Blogilates
A znovu Cassey! :) První cardio jsem dělala docela dlouho, ale už mě taky trochu nebaví, a proto jdu dneska poprvé vyzkoušet to video pod ním. Problém jejích cardio videí je ten, že jsou dost krátká a já stále hledám nějaký perfektní 30 minutový, takže tohle rozhodně není konečný stav :P :D

1.

2.

Tak a to by bylo tak nějak všechno. Jak jsem řekla, krátké workouty dělám každé ráno, večer pak střídám posilování a cardio obden. Důležité je dělat všechno s rozumem, neuhnat se, jíst zdravě, dobře pít, obklopit se lidmi, které máte rádi a pak jde všechno snadněji :). Budu moc ráda, když zanecháte komentář, jestli jste podle mého plánu zkoušely cvičit a jak vám to šlo. Kdyby byl zájem, tak byste třeba mohli dát like na moji fb stránku a já bych každý večer dala status, že právě teď jdu cvičit a vy byste v tu stejnou chvíli šly se mnou, abyste se necítily sami :). Nebo prostě cvičte s mamkou/sestrou/kamarádkou, je to větší zábava :)

Díky za přečtení a mějte se krásně! 
Adios!:)



6 komentářů:

  1. Hrozně moc jsi mi poradila, díky!

    OdpovědětVymazat
  2. Po 7 měsících svičení si nedokážu představit, že bych se probudila a šla si zacvičit. Upřímně by se mi asi promotala hlava :D. Já raději startuji den nějakou dokonalou a velkou snídaní a teprve pak se věnuji běhání a cvičení. Pověšinou stejně jenom běhám, protože mě jiné cardio dělat nebaví nebo na něj potřebuji třeba něco, co zrovna doma udělat nejde ( lyžování)...:/ tento rok se chci donutit posilovat, vždy jsem jen běhala a posilko flákala, tak snad letos.. :)
    Díky za inspiraci na videa :3 .. budu se snažit zítra po běhu si dt nějaké to šestiminutové video od Blogilates... :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ono nestačí říct si, že začnu zítra nebo si na nový rok říct, že začnu cvičit. Není zítra, není předsevzetí je jenom teď dnes a hned. Řekla jsem si to 20.12 a od té doby jedu. Každý den 10 min cardio na zahřátí a poté protahování celého těla. Každý den si vyhradím 45min - 1h. Proto tolik lidí selže. Řekne si zítra, pozítří a potom zase na nový rok. Zvednout se hned, najít si písničku, nějaký video na cvičení, převléct se a už jedu.
    Jinak zajímavá videa :) Já cvičím podle sebe a spíše vyhledávám cviky a sestavuji si je, jak je potřebuji, jak by měly jít správně po sobě. :)

    OdpovědětVymazat
  4. J: Není zač, díky za koment :)
    A: Já běhat nesmím, tak musím tancovat :D Není zač a díky za komentář :)
    B: Přesně, hlavně neztrácet vůli :) Díky za koment

    CTG

    OdpovědětVymazat
  5. To je pravda...ja napr. dost casu a urcite nie len hodinu travim za pc.. no ked mam ist cvicit na hodinu, tak si to ospravedlnujem tym, ze sa musim ucit a kecy.. pritom ten cas, co stravim pri facebooku by bolo ovela lepsie investovat do seba.. :) super motivacia. ja som tiez uz velakrat s cvicenim zacala a prestala, tentokrat mi to musi vydrzat.
    http://oodla.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžeš zkusit cvičit třeba se svojí oblíbenou hudbou, bude tě to víc bavit :) CTG

      Vymazat