pondělí 19. ledna 2015

Taháky, taháky everywhere

Čau lidi,

máme tu pololetí, já za chvilku vydám video o tom, jak na taháky reagují učitelé, a tak mě nenapadlo nic lepšího, než napsat tématický článek na to, kde všude můžete svoje pomocníčky uschovat. (A buďme upřímní, dokážeme být velmi vynalézaví když jde o předmět, ve kterém se necítíme zrovna nejsilněji.) 

1. penál (klasika)
2. tužka (buď do průhledné, nebo koupit rovnou se zabudovaným tahákem)
3. guma
4. lavice
5. ruka
6. mezi prsty (geniální na vzorečky)
7. nehty (fixa + bezbarvej lak na nehty)
8. láhev s pitím
9. židle před námi
10. pod sukni (případně do děr v riflích)
11. boty (pěkně nohu přes nohu a jedeem)
12. kalkulačka 
13. parapet
14. zeď
15. za žaluzky 
16. obal sešitu
17. knížka
18. periodická tabulka prvků
19. na písemku a pak vygumovat
20. pod písemku
21. výstřih
22. nožička u brýlí
23. hodinky
24. pásek u kalhot
25. pod nohu (opatrně zvedat)
25. nalepit zespodu na lavici 
26. tabulky (ta kniha)
27. papírový kapesníčky
28. na zem (v případě dobrého zraku)
29. nahrát do sluchátek a mít je puštěný
30. pod široký náramek 
31. obal na brýle
32. hrana lavice
33. neviditelná propiska + UV světlo
34. tabule (je velká pravděpodobnost, že si toho nevšimnou :D)
35. Brailovo písmo (naučit se, vytečkovat ho na papír, svést to na chybu tiskárny a přepsat)
36. učitelův počítač či hrana jeho stolu
37. pravítko
38. mobil
39. topení
*40. učitelova záda (jen pro fajnšmekry)

Nebudeme ale vůbec řešit fakt, že nejlepší je to do tý hlavy tak nějak nacpat a zvládnout písemku sami. (Někdy to ale prostě nejde, tak mi napište do komentářů nápady na svoje oblíbená místečka pro ukrývání taháků :D.)


Adios!:)

2 komentáře:

  1. Já jsem je měla přepsaný malou velikostí asi tak 2 a vytištěný na malým papírku. Schovaný jsem ho měla většinou jen tak v ruce, někdy jsem používala tahákovou propisku.
    Video jsem viděla, docela trefný. Jeden náš učitel chodil v uličce, mrkl na každou lavici "Tahák ti nepomůže! Tahák ti nepomůže! Tohle musíš umět, tahák ti nepomůže!" Njn fyzika :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jo tak takoví učitelé jsou nejlepší :D CTG

      Vymazat