sobota 24. ledna 2015

Moje teorie o strážných andělech

Čau lidi,

v první řadě chci poděkovat všem, kteří na můj blog za poslední dva a půl měsíce klikli (pač mám 2000 náštěv YAYY), díky čemuž jsem se rozhodla se s vámi podělit o další z dlouhé řady mých teorií. Dnes to bude - jak už název napovídá, o strážných andělech. :)


V první řadě svoji víru ve strážný anděli nikomu necpu. Já sice věřím kde čemu, ale beru lidi, který nevěří na nic. Každý máme ostatně svoje důvody.
A teď už k mé teorii. Jako většina ostatních se opět skládá za dvou částí, které na sebe přímo navazují. 
Nejdříve něco o tom, jak podle mě strážní andělé vypadají. Někdo si myslí, že jsou to třeba jen zářivá světla, která se od nás nikdy nehnou ani na krok. Někdo si je zase představuje jako buclaté postavy v dlouhých bílých šatech až na zem a s obrovskými křídly, ale já se nepřikláním k ani jednomu z výše uvedených popisů. 
Podle mě totiž od chvíle našeho narození naši strážní andělé vypadají stejně, jako naše potencionální spřízněné duše. Takže kluci a lesbičky mají za anděla ženu, která vypadá jako člověk, který by pro ně byl perfektní partner a ženy a gayové to mají přesně naopak. Zkrátka náš strážný anděl vypadá jako naše dokonalá druhá polovička. Hezká představa, že?
Je nasnadě, že kromě ochranné funkce, kterou andělé dozajista mají, nás tak trochu směřují k tomu, abychom tu svou druhou polovičku někdy ve svým životě našli. 
Andělé jsou totiž podle mě stvořeni z lásky. Nic jiného ani neznají a všechnu nám ji taky do poslední kapky předávají. 
Druhá polovina mé teorie se může uskutečnit jen v případě, že se nám podaří najít perfektního partnera, který nám byl předurčen osudem. V tu chvíli se totiž naši andělé prohodí a každý máme toho, co vypadá jako my sami. Znamení toho, že jsme našli někoho, kdo nás bude milovat do konce svého života. 

Doufám, že ačkoli na strážné anděly třeba nevěříte, článek se vám líbil :) 

PS: Nechci nikoho ovlivňovat, ale až někdy budete fakt na dně, vzpomeňte si na svého anděla. Vsadím se, že jeho přítomnost ucítíte :)

Podělte se se mnou o svůj názor v komentářích :)

Taky pravda... :D

Adios:)

4 komentáře:

  1. Andělé jsou vyšší bytosti s vyššími vibracemi. Každý jich může mít kolik chce a jsou tu proto, aby nás provázeli Životem. Nejvíc je vidí děti, kteří jsou ještě čistí a neposkvrnění systémem a věří bezpodmínečně. Každý má své anděly, nikdo a nikdy není sám. S anděly komunikujeme skrze pocity, dávají nám znamení např. vyšší tóniny, peříčka nacházíme všude, můžeme i cítit, že se nám někdo dotýká na těle či hladí po hlavě. Jsou stvořeni z nebeské a čisté lásky. Andělé vlastně nemají žádné pohlaví. Jsou to, když to tak řekněme ''hermafroditi''. Pohlaví mají v rovnováze, takže se neurčují na pohlaví, ale někdy můžeme vidět, že mají třeba ženské rysy nebo mužské a tak. Jsou to úžasné bytosti. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já na anděly, ani nic podobného nevěřím. ^^ Nebo jsem doposud nad tím ani neuvažovala. Já to prostě všechno házím na karmu, nebo pak smůlu/štěstí. :) Protože kdybych se do toho měla ponořit se vším všudy, skončila bych nakonec stejně u myšlenek typu: ,,A co se stane, když umřu?" :D ^^
    A jak poslední obrázek říká, nač mít anděla, když máme *-*

    OdpovědětVymazat
  3. L: Díky, vážně nádherně napsané :)
    M: Taky názor, karma je taky super, díky za koment :)
    CTG

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to by som chcela vidieť ako by sa tváril môj keby ho mám.

    OdpovědětVymazat