sobota 3. ledna 2015

Moje objevy za rok 2014

Čau lidi, 

rok 2014 už je tři dny minulostí, a proto jsem se za ním rozhodla ohlédnout v trochu jiném stylu. Nebudu vám sem psát, co se mi povedlo a co ne, ostatně to vás stejně asi nezajímá, ale chci se s vámi podělit o mých pět hudebních objevů za tento rok a třeba vám i tak někoho doporučit. (Ostatně, hudby přece není nikdy dost, ne?)

1. 5 Seconds Of Summer
Čtveřici těchto kluků jsem zaregistrovala už v roce 2013, kdy byli na tour s 1D. Pustila jsem si pár jejich písniček a zalíbily se mi, tak jsem si je čas od času pouštěla, ale jinak jsem kluky dál neřešila. Až na začátku roku 2014, kdy se objevili a Brit Awards a celkově se začali víc pohybovat v tom širším hudebním průmyslu, tak jsem si jejich hudbu opět zamilovala a v létě jsem neposlouchala snad nic jiného, než jejich nové album (ZDE).

Moje oblíbená písnička:

2. Ondřej Brzobohatý
Teď si asi říkáte, že jsem se úplně zbláznila, Ondřej přece není žádnej objev, vždyť se na české scéně pohybuje už dost dlouho. No jo, netvrdím, že je úplně nová tvář, ale někdy v roce 2014 vydal svoje první (myslím, že je první, jestli ne tak sorry, každopádně je první, které jsem od něj slyšela) album a musím říct, že TO ALBUM JE PROSTĚ SKVĚLÝ. Před prvním poslechem jsem sice byla trochu skeptická (k jeho věku i ke stylu hudby), ale odvedl opravdu skvělou práci a jeho album si vždycky ráda poslechnu. (ZDE)

Moje oblíbená písnička: 

3. Meghan Trainor
Já vím, určitě ji každý znáte díky superúspěšnému songu All About That Bass, a i já jsem se dlouho držela jen téhle písničky, která mi vždy zaručeně vykouzlila úsměv na tváři a vzbuzovala ve mně chuť tančit (detail, že to neumím), ale když Meghan začala postupně zveřejňovat písničky ze svého prvního alba, tak jsem neodolala, jednu jsem si pustila a... ZAMILOVALA JSEM SE! Mě Meghan rozhodně přesvědčila o tom, že má talent a že to není je náhodná hvězdička, která po svých pěti minutách slávy upadne do zapomnění. 

Moje oblíbená písnička: 

4. Elis
Další blondýnka s neuvěřitelně nádherným hlasem. Vím, že Elis byla v loňském Hlasu, ale to mi upřímně nějak uniklo, všimla jsem si jí až ke konci roku na předávání Slavíku a ačkoli jsem v tu chvíli znala jenom kousek její písničky Shubidu, byla jsem ráda, že Objev roku vyhrála zrovna ona. Čím víc takových zpěvaček u nás máme, tím líp. (Její album ZDE.)

Moje oblíbená písnička:

5. The Dreamers
A nakonec něco z úplně jiného soudku. Pod názvem The Dreamers se ukrývá můj kamarád Sebby, kterého jsem někdy v létě potkala na Omegle (překvápko, dají se tam potkat i fajn lidi, ne jen úchylové) a doteď si s ním píšu na twittru. Dělá tenhle elektricky-nepopsatelnej styl hudby, který normálně neposlouchám ale z nějakého důvodu jsem si zrovna jeho výtvory zamilovala :)

Moje oblíbená písnička:

Doufám, že jsem vám svým výběrem mých objevů za rok 2014 představila aspoň někoho nového a budu moc ráda, když mi do komentářů napíšete zase vaše oblíbené muzikanty za uplynulý rok :)

Adios!

2 komentáře:

  1. Zakončit rok 2014 hudbou je skvělý nápad. Sama mám tyhle vize hudebních článků, které bych ráda dostala na svůj blog, bohužel jsem se k tomu ale nějak nedostala. :/
    Z toho, co si doporučila, znám pouze Meghan, která je také mým objevem minulého roku. Sice bych řekla, že jí sláva moc dlouho nevydrží, ale písničky má dobré, určitě na taková ty rána, kdy člověk chce jen tancovat. :)

    www.infinitetreasure.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já myslela, že moje objevy budou znát všichni :D Díky za koment :) CTG

      Vymazat