pátek 3. dubna 2015

The Walking Dead

Čau lidi,

uteklo to jako voda a už musíme zase čekat několik dlouhých měsíců na šestou sérii spolu s obávanou skupinou The Wolves (bojim bojim). To ale neznamená, že si nemůžeme zrekapitulovat poslední čtyři epizody, kterými nás AMC obšťastnilo. 

SPOILER ALERT

Forget
Skupina si zvyká na život v Alexandrii a každý to dělá po svém. Líbila se mi Sashina scéna hned na začátku. Někdo by její střílení do fotografií mohl brát jako cvičení se v trefě na cíl, ale Sasha je skvělá střelkyně. Už tehdy jsem věděla, že jí hrabe. 
Scéna s koněm Knoflíkem, kterého se Aaron s Darylem snažili zachránit, mi připomněla první sérii a Rickův příjezd do Atlanty. Krom toho nesnáším, když někde umírají zvířata, bylo to hrozný. 
Daryl je king. O tom se se mnou po špagetové scéně určitě nikdo nebude hádat. KROM TOHO můžeme prosím mluvit o tom, jak Carol vyhrožovala ubohému dítěti?

Spend
Tahle epizoda se katapultovala na první příčku mých oblíbených, protože prostě OMG. Věděla jsem, že když se Glenn a ostatní vydají na výpravu s lidmi z Alexandire, nedopadne to dobře. A vuala surprise, surprise. Aidenova smrt byla hrozná, Noahova ještě horší a ani nevíte, jak moc pyšná jsem byla na Eugena, když se konečně vzchopil. Stejně tak jsem byla pyšná na Glenna, že Nicka hned na místě neodpráskl. Pak by to ale v Alexandrii vysvětloval ještě hůř, než teď. Krom toho bychom měli pogratulovat Gabrielovi, katapultoval se na nejvíc nenáviděného člověka celého seriálu. (Shodil i Andreu a to už je sakra co říct.)

Try
Tahle epizoda byla po té minulé docela nuda. Daryl s Aaronem narazili na další znaky skupiny Wolves (ale vážně, tihle lidi mě děsí víc než gigantičtí pavouci). Glenn relativně klidně vyhrožoval Nickovi (ne fakt, tenhle asshole by si mohl podat ruku s tím pánbíčkářem), Sasha se definitivně zbláznila (ačkoli, čistí les, takže proč ne) a Carl se zamiloval (to je velice cute). Co ale není tak moc cute je Rick pálící za zadanou Jessie. Za prvé chci aby ojel Michonne a za druhé reagoval trochu moc přehnaně. Vytahovat zbraň na lidi v komunitě, kteří takovou zbraň viděli sotva z rychlíku, bych od takového "inteligenta" na jakého si hraje, fakt nečekala. 

Conquer
Ok, prvně proberme to, že epizoda měla mít původně 90 minut a měla jen 60. Nejdřív mě to naštvalo, ale nakonec jsem byla ráda, pač jsem prakticky jen odpočítávala minuty do konce a modlila se, aby mi neumřeli Glenn s Darylem. Ok, ok, ok. Wolves. Scary as a shit
Vážně, když jsem viděla tu smažku mířící na Morgana pistolí, něco se ve mně sevřelo. Potkat ho někde v lese, zakousnu se do stromu a dělám, že jsem suchá větev. Morgan to ale zabil.
Další věc - málem jsem si vyřvala hlasivky, když se Daryl s Aaronem dostali do pasti a já myslela, že je po nich. Morgan to zabíjí podruhé. 
A Glenn s Nickem? Vyřvané hlasivky podruhé, taky jsem si myslela, že je po něm. Ani nechci vědět, jak se z pod toho nánosu chodců dostal, hlavní je, že jo. 
A poslední vyřvané hlasivky nastaly při konci epizody. Ne když Pete zabil Deannina manžela a potom Rick zabil Peta. (Let's be real i didn't give a shit.) Ale málem jsem se uřvala, když jeden z Wolfů našel Aaronův bágl s fotkami z komunity a jejich lidí. Věděla jsem, že se tam objeví, ale NECHCU NECHCU NECHCUUUU

A teď něco málo pro usmání nad tím, že některé pocity ohledně uplynulých epizod jste neměli jenom vy 











Na konci mého pátrání po obrázcích jsem ale byla odhalena :DD

A jaký je váš názor na uplynulé čtyři epizody TWD? Napište mi ho do komentářů a děkuji za přečtení :)

Adios!

3 komentáře:

  1. Poslední epizoda byla jedno velký what the fuck. Protože Glenn, Daryl, pak ti hajzlové vlčí a já jsem jenom zavírala a otevírala pusu a řvala a netušila, kdo na konci zůstane živej. A když pak Pete podřízl chlápka (Fakt jsi nepamatuju jeho jméno), bylo to WTF jako prase...
    Jenom se bojím, že si Morgan už s Rickem nebude rozumět jako dřív.. ale snad jo, protože... sakra, vždyť se znají od 1.série!!! Já jsem tak ráda, že se znovu setjali:))
    http://www.edna.cz/walking-dead/videa/virus-utoci-vsichni-utikejte-domu/ - co si myslíš o tomhle? Nějak se mi to nelíbí.. i když... ta upoutávka! *-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, a na to, jak jsem nadávala na Noaha, tak mi ho bylo docela líto.. protože takovou smrt si nezasloužil ani on. :/ pánbíčkář je... nejnáviděnější i u mě. ^^

      Vymazat
    2. Tyjo taky mám strach že Morgan bude na Ricka moralizovat jako to kdysi dělal Rick v první sérii, snad ne. Já se na ten spin-off docela těším už jen kvůli tomu, že uvidíme, co se dělo ihned poté, co virus vypukl. Rick se probudil už do sraček, chci vidět, jak se tam svět dostal :D
      Noahova smrt byla hrozná, nebyla jsem se schopná odvrátit, bylo mi ho líto :(
      CTG

      Vymazat