středa 29. dubna 2015

Poslední nitka heterosexuality a florbal se hrát nevyplácí

Nikdy mě nepřestane překvapovat snaha mých prarodičů budit mě. Babička si stěžuje, že jí bolí kolena a záda, ale nahoru po schodech vyběhne už jen proto, aby po ránu nepřišla o tu radost zaklepat mi na dveře pokoje a začít ječet jako siréna. 
Děda je na tom hůř, takže do schodů už nechodí, proto ječí jako siréna pod nimi, a nepřestane, dokud na něj nezavoláte zpátky. Ehm, zmiňovala už jsem to, že je hluchej, takže musíte vylézt z postele až na chodbu, otevřít dveře a popřát mu dobré ráno?

"Víš, za co by mohli jít někteří čtvrťáci na poslední zvonění?" zamyslím se v autobuse, když si s kámoškou užíváme posledních pár chvil před tím, než vstoupíme do každodenního pekla. 
"Ne?"
"Za andílky Victoria's Secret," zašklebím se ďábelsky a ona nade mnou zavrtí hlavou. 
"Myslím, že vidět je polonahý, tak poslední nitka mojí heterosexuality nenávratně praskne," oznámí mi.

"Děláš si ze mě srandu?" podívám se nevěřícně na fotobuňku na školních záchodech. Světlo zhaslo zrovna ve chvíli, když jsem si rozepnula pásek. 
"No... to snad... nemyslíš... vážně!!" poskakuju po kabince jako idiot, dokud světlo opět nepřeblikne do funkčního režimu.
"A zůstaň!" podívám se na něj ještě výhružně, než...

"Jé dneska má Fišťa narozeniny!" uvědomím si výročí mého psa, když třetí hodinu napíšu dnešní datum do sešitu. 
"Budeš to opakovat na začátku každý hodiny?!" podívá se na mě kamarádka už lehce zoufale. 

"Jdeš do útoku!" zavolá na mě někdo a já si povzdechnu. V hodinách tělocviku při jakékoli hře vyhledávám jedině bránu. 
Člověk se nemusí moc hýbat a ANI NEPŘIJDE K ÚRAZU, pomyslím si, když mě spolužačka už podruhé zasáhne florbalkou do obličeje. Do konce hodiny to stihne ještě párkrát do kolene a do boku. Mám ji ráda, ale při florbale se z ní stává agresivní tornádo. Modřina na koleni je toho důkazem. A tolik o tom, proč se fakt nevyplácí v tělocviku něco dělat. 

Taky se mi na patnáctej pokus podařilo vyfotit dnešního oslavence, kdyby to někoho zajímalo

Mám já to ale zajímavé dny, co? :D Díky za přečtení :)

2 komentáře:

  1. Mít na záchodech světla na fotobuňku musí být pěkně naprd! A jinak zajímavé postřehy :)

    www.amaterspis.blog.cz

    OdpovědětVymazat