úterý 14. dubna 2015

Češi jsou morbidní národ

Co napsat úvodem? Asi že mě fakt štve, že mě tahle teorie ohledně českého národa nenapadla samotnou, ale stvořili ji náš lektor angličtiny spolu s mou blonďatou spolužačkou. To ale neznamená, že si ji nemůžu ukrást a obšťastnit s ní ostatní obyvatele naší úžasné země. 
Nebudeme mluvit o humoru (ten už jsem ostatně nějak rozebrala v jiných článcích). Ani o klasické české nátuře (to se ještě rozebere don't worry).
Nýbrž o úplně normálních a naprosto obyčejných českých svátcích a tradicích. Protože když se nad tím trošičku zamyslíte... JSOU DOCELA MORBIDNÍ.

Můžeme začít tím, že Češi mají docela rádi ohníček. 
Protože slavit pálení čarodějnic (to by náš Amík ještě rozdejchal), ale i upálení mistra Jana Husa a Den boje za svobodu a demokracii (což nám bohužel stále nepřímo poukazuje na upálení Jana Opletala), to našemu drahému učiteli přijde lehce nevhodné. 

Ale my jedeme dál! Přichází Velikonoce a s ním oblíbená česká tradice mlácení holek :)). Ne vážně, v tomhle ho docela chápu. Celej život slaví Velikonoce poklidným hledáním vajíček na zahradě a PAK najednou přijde do východní země (je to Amík, pro ně je všechno od New Yorku doprava východ), a tady se Velikonoce slaví šikanováním holek, za které ti dotyční ještě dostanou odměnu. Barbaři no, co chceš.

Krom toho - 28.9. slavíme smrt jednoho z našich nejvýznamnějších panovníků pracovním klidem. Pardon, možná jsem divná, ale nemělo by se slavit jeho narození??

A poslední věc. Jsme na sebe se Slovákama pěkně zlí. Slavit vzájemnej rozchod? No toto...


Nějakej jinej nápad na morbidní tradici? :D Děkuji za přečtení :)

BTW DÍKY ZA 4000 NÁVŠTĚV :)

4 komentáře:

  1. Nedávno jsem přímo o tomhle přemýšlela. :D I když je hodně rozšířené i ve světě slavit něčí smrt...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že na Španěly nemáme. Ti slaví dušičky jako nejveselejší svátek :D CTG

      Vymazat
  2. Bože :o Už jsem několikrát viděla tvoje videa na YT. A dokážu říct, že jsem si tě zapamatovala a jsi jedna z mých oblíbenkyň. Jsi fakt úžasná! Poslala jsem ti žádost o přátelství na fb, protože si myslím, že si fakt úžasná a chtěla bych s tebou popsat o blogu, youtube atd. Taky chci začít na YT, a chtěla bych se tě na něco optat :) Tak to prosím přijmi :)
    Ps. Budu ráda, když se koukneš na můj začínající blog, a napíšeš mi svůj upřímnej názor. Rozhodně tvůj názor pro mě bude mít větší hodnotu než některých slavných ,,zábavných" (velké uvozovky!) youtuberek :) www.lifestylebyribbon.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bože děkuju děkuju děkuju :) Takový chvály si nezasloužím, moc jsi mě potěšila :) Na tvůj blog určitě mrknu :) CTG

      Vymazat