neděle 29. března 2015

Srážka s blbcem

Čau lidi, 

každý z nás už to v životě zažil, hodně lidí to zažívá každý den, a se stoprocentní pravděpodobností to ještě všichni mnohokrát zažijeme.

Řeč je o srážce s blbcem, které se každý rozumně uvažující člověk snaží vyhnout, ale osud, zákon schválnosti, či sám Satan nám takový komfort nehodlají dopřát. 

Poněvadž proč jo, když je konfrontace s tímhle člověkem tak strašně fajn.

BLBOST
Zrovna teď mě nenapadá žádná věc, kterou bych dělala radši, než hovořila s tímhle člověkem, ale musíte mi věřit, že těch věcí je hodně. A možná ještě o trochu víc.
Protože jeho hlavní cíl v životě je znechutit ho všem ostatním neustálým připomínáním, jak moc je lepší než oni. Lovely as a shit…
Fajn máš lepší ksicht, oblečení, vzdělání, vychování a milion dalších věcí, protože jsi dokonalej, my víme. Kromě toho jsi už v jednom roce místo tahání kačera četl Bídníky a propočítával logaritmické rovnice, my víme.
Tleskám, dávám like, pak protáčím oči a odcházím středem.

Vlastně mě srážka s těmihle lidmi ani tolik nesere, je mi jich spíš líto. Protože oni nejsou lepší než já. Vážně ne.
Ok, možná jim jde všechno na co šáhnou, jsou nadaní v jazycích, úspěšní v přírodovědných oborech, hrajou hlavní role v divadlech, jejich zpěv si lidé pletou s Céline Dilon, jsou na vrcholku sportovní kariéry, dokážou zkrotit divokého koně jediným pohledem, či přemluvit sebevraha, že život je vlastně fajn, ale lepší nejsou už jen kvůli tomu, že tohle všechno na mě vyhrknou v prvních pár minutách našeho setkání.

Když pomineme to, že inteligence je nepřímo úměrná skromnosti, takže ty jsi vlastně úplnej debil (i když dokonalej pochopitelně), tak se s tebou navzdory tvým nekonečným úspěchům (určitě jsem v jejich výčtu na pár z nich zapomněla) stejně nebude chtít nikdo bavit. Neboť všechny po tvé uváděcí sebe-propagaci sere už jen to, když dejcháš.

"Nejhorší srážka v životě, je srážka s blbcem. Blbce nikdy neusvědčíte z blbství. Z takové srážky, vyjdete vždycky jako největší blbec pod sluncem." - Jan Werich



Pardon, opět jsem to ze sebe musela dostat. Snad se vám článek líbil :)

4 komentáře:

  1. ten popis je fakt perfektní (y) -ty víš koho myslím- "Tolik idiotů a tak málo nábojů."

    OdpovědětVymazat
  2. :D Já prostě miluju tvoje vyjadřování!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já miluju to, že jsi jedna z mála, kdo miluje moje vyjadřování!!! :D Díky :) CTG

      Vymazat