středa 4. března 2015

Nový workout

Čau lidi,

před dvěma měsíci jsem sdílela svůj workout, který jsem si sestavila z videí blogilates a básnila jsem o tom, jak moc je super. Chyba lávky, před nějakou dobou mě začal už dost nudit, tak jsem se rozhodla, že si sestavím nový. A tenhle mě asi jen tak nudit nezačne...




Je pravda, že jsem u něj na začátku úplně umírala a teď, po nějakých dvou týdnech, co svůj plán obden dělám, se u něj i tak vždycky dost zapotím. Ale dost už o mě, teď něco o videích, které jsem si vybrala pro moje posilování. 


1. Nohy
Ani nevím, proč jsem si je dala jako první posilování. Na první si většinou dávám zadek, protože je nejlehčí, ale nakonec jsem ráda, že dělám nohy první, protože se do nich zapojuje i břicho a to posiluju úplně nakonec, tak se stihnu zdrchat ;)


2. Zadek
Jako druhý dělám už zmiňovaný zadek. Cvičení na zadek mám nejradši protože jsou "nejlehčí" nezatěžuju u toho totiž nijak břicho, tak to tolik nebolí. To ovšem neznamená, že zadek po tomhle cvičení necítím. Cítím až moc :D


3. Ruce
Kliky na tricepsy v tomhle videu mě poprvé úplně odrovnaly a ani teď je nepovažuji za procházku růžovým sadem. Ale ten pocit, když je uděláte a neodřete si přitom nos, to je za všechny prachy :3


4. Břicho
Už jen název videa "Extreme Abs" mě napoprvé dost vyděsil a vzápětí jsem zjistila proč. O to víc jsem ale na sebe pyšná, když už dokážu udělat všechny cviky ve videu aniž bych třeba při tom posledním spadla (zkuste a pochopíte :D). Ještě zdaleka ale nejsem na té úrovni, abych se při cvičení stihla usmívat a básnit o svém laku na nehty. Jsem ráda, že stíhám dýchat :P


Všechna videa dokupy trvají nějakých padesát minut a bacha já teď jdu a všechny je udělám! Díky za přečtení a běžte si taky zacvičit :)

Adios!


2 komentáře: