sobota 7. března 2015

The Walking Dead

Čau lidi,

čtyři epizody druhé poloviny páté série The Walking Dead jsou za náma, tak proč si je pěkně společně neshrnout? Jestli jste je ale ještě neviděli a máte to v plánu, nepokračujte ve čtení článku!


SPOILER ALERT

What happened and what's going on

Tato, v pořadí devátá epizoda páté série mě popravdě trošku zklamala. Sama jsem se sotva zdrchala ze smrti Beth (ačkoli jsem ji neměla moc ráda, nečekanost a styl její smrti mě docela odrovnal) a najednou si tvůrci jen tak zabijou Tyreese! Smrt jim! Krom toho si myslím, že za smrt Beth i Tyreese může Noah... #justsayin

Them

Chvíli jsem musela přemejšlet, co se v tomhle díle stalo (asi mě až tak nezasáhl) a pak mi to došlo. Ti psi! Upřímně jsem nebyla víc šokovaná, když Rick kousl toho chlápka do krku, než když skupina zabila a snědla psy. Byli to psi probůh! Ale moment, kdy si Gabriel sundal bílý límec bylo sice jen malé gesto, ale ve vývoji seriálu myslím znamenalo hodně...  #priestinaction

The Distance

Ten moment, kdy si uvědomíte, že i v TWD jsou nehezčí postavy kněz a gay! V téhle epizodě jsem si uvědomila, jak moc mám ráda Glenna, protože když utíkal sám lesem a málem ho sejmul zombík, skoro jsem si strachy vyřvala hlasivky... Ehm... #fangirlmoment

Remember

Málem jsem umřela smíchy, když Daryl chodil po Deannině pokoji s vačicí v ruce a odmítal si sednout. Nevím, přišlo mi to strašně vtipný... A zrovna v poslední době jsem si říkala, že by se malej Carl mohl zamilovat a bum - Enid na scéně! #coincidence?ithinknot

Něco pro pobavení... :D








Co si zatím o nových epizodách myslíte vy? Díky za přečtení :)

Adios!

2 komentáře:

  1. Nene, ty obrázky. Asi nejlepší s Darylem. :D Já jsem si tu scénu s tou vačicí zamilovala. Prostě rebel.:D Noaha nemám ráda, prostě je to srab a přisral s k ním a nemám ho ráda. -_-
    S těmi nejhezčími postavami souhlasím, akorát kněz? Ten moc není můj typ.:)
    A abych řekla pravdu, vůbec se mi nelíbí, že se chtějí usazovat! (I když je to ode mě hnusný) fakt doufám, že se zase dají na pochod. -_- ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vačice byla epická, ta scéna se katapultovala na první příčku mých nejoblíbenějších :D Noah je hroznej, měl umřít místo Tyreese
      Já mám pocit, že v tom bezpečí moc dlouho nevydrží, na to už byli moc dlouho venku... Díky za komentář :) CTG

      Vymazat