úterý 20. prosince 2016

Buďme si blíž - kvízy na Messengeru

"Po stories na Instagramu a Messengeru čekám, kdy s podobnou blbostí přijde i Twitter. Mizící tweety za pět, čtyři, tři..."
Tak nějak jsem reagovala na tu výsostnou blbost, co se před pár dny objevila v našich mobilních aplikacích. Ale přišla jsem na originální způsob, jak tuhle blbost čas od času využít...

Původně jsem tuhle zbytečnou aktualizaci nechtěla používat vůbec. Snapchat už nemám, stories na Instagramu jsem nikdy nepoužila, a tak jsem myslela, že postoj k téhle novince budu mít stejný. A víceméně vlastně pořád mám, jen mě napadl takový zajímavý pokus, jak se se svými "přáteli" na facebooku přátelit ještě o něco víc. Lol, sni dál, Brhi.

Princip je snadný. Místo focení nudných selfies, nebo míst, kam jste zavítali, (přátelé by měli vědět, jak vypadáte a na zajímavý místa buď jdete spolu, nebo jim o tom později povykládáte), mě napadlo tvořit takové menší fotografické kvízy, jenž jsou staré jak lidstvo samo. Jediné, co musíte udělat, je vyfotit kus nějakého neznámého objektu a se sdílením dát na výběr ze tří možností.

Idea je taková, že se na kvíz někdo podívá, zaujme ho a napíše vám svůj tip. A další den zase. A pak zas. A ve výsledku se z toho může vyvinout pravidelné psaní, nebo alespoň rituál ozvláštňující každý den. A divný lidi jako já to mohou považovat i za zábavné, poučné a snad i trochu sbližující.

Tak to je jeden z mých mnoha příspěvků ke sjednocení světa, který skončí jak jinak než krachem. Tak příště zase o nějakém jiném...


Sem jsem chtěla dát ukázku mého dnešního kvízu, jenže jsem si ho neuložila a teď nevím, jestli se to dá vůbec nějak dohledat. (Asi jo, jsem levá.)

Jaké jsou vaše malinké "příspěvky" k lepšímu světu? Díky za přečtení :)

6 komentářů:

  1. Zkusím to tvoje používat, minimálně jen tak... a když nic, tak se chytneš aspoň ty :) A to stojí za to. Nevzpomínám si, co dělám po svět, snad si na něco vzpomenu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co děláš pro svět? Přispíváš svými cool názory, články a ironickými poznámkami. A to se počítá, kámo :D :*

      Vymazat
  2. To vypadá super, určitě by šlo o dobrou počínající konverzaci, ale já se svými 20 přáteli, kdyz 5 z toho je rodina, 5 spolužáci, 5 kamarádi a 5 blogeri, si tak nějak píšu pořád nebo když je potřeba (a proto je na fb mmám), takže asi pro někoho s víc kamarády :D

    www.fakynn.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě ne, ti bližší podle mě víc ocení tvou snahu. Třeba mě z těch dvaceti, co kvíz vidělo, odpověděli včera jenom tři. Což mi připomnělo, že tu chamraď musím trochu promazat :D

      Vymazat
  3. Hej, tak to je docela dobrý :D Někdy zkusím poslat nějakýmu klukovi třeba svoje kolena v podprsence a nechám ho hádat, jestli to jsou béčka nebo céčka :D :D

    OdpovědětVymazat