úterý 25. října 2016

Vlajková loď!

Elita! Budoucnost národa! 
Těmito a mnoho jinými názvy naši třídu označuje jeden náš pan profesor, který má zřejmě o našich mozcích lehce zkreslené představy. Protože kdyby viděl, jak se chováme, když na nás nedohlédne ostražité učitelské oko (občas i dohlédne, ale nám je to fuk), asi by s tou vlajkovou lodí šel překvapením ke dnu. 

Už jen s tou inteligencí jsme poněkud na štíru. Spolužačka v hodině češtiny na vyzvání, aby řekla přísloví, sebevědomě vyslovila větu: "Co bolí, to přebolí."
Pak nechápala, čemu se všichni včetně učitelky tolik smějeme. A spolužáci tak alespoň získali inspiraci na originálně strávenou přestávku. Dnes před biologií si na tuto píseň střihli karaoke. Vše natočeno a připraveno k případnému vydírání.

Když už jsme u té biologie, je skoro pravidlem, že většina naší třídy víceméně netuší. Proto při zkoušení dochází k situacím, jako je tato: 
Učitelka: Co jsou to kodony? To prostě musíš vědět!
Spolužák: Nevím. Učitelka: Nepůjdeš náhodou na medicínu? Spolužák: To rozhodně ne. Ani kolem.

A v češtině zase všichni usínáme, takže se nemůžeme divit, že dochází k situacím, jako je tato:
Spolužák má vysvětlit velké H ve větě: "Vydali jsme se na Hrad." On si ale myslí, že ji má opravit.
Spolužák: Vydali jsme se na středověkou fortifikaci.

Další inteligentní poznámka v hodině biologie od spolužáka, který se právě probudil.
Učitelka: Jaký vztah k sobě mají poloviny chromozomů?
Spolužák: Asi... asi dobrý.

Spolužačka při zkoušení z češtiny. (Ílias = město Trója)
Spolužačka: A co mi přijde zajímavé je, že děj Íliady je stejný jako ten film Trója.
Učitelka: Tak to se snad dalo čekat, ne?

A v témže předměte o pár pátku dřív...
Učitelka: Tak Hus psal z Kostnice co...?
Spolužák: Eposy.

Ale ačkoli z nás občas padají hovna hodná intelektuálského odpadu, stále se snažíme udržet si chování na vysoké úrovni.
Na tabuli jsou napsané dvě možnosti pro barvu šerpy - bordó a champagne a lidi k nim chodí psát čárky. Vejde spolužák a znechuceně se na to podívá.
Spolužák: Děcka, to tam nemůžete napsat vínová a vanilková? Vždyť jsme jak ňáký nechutní aristokrati...

V našem případě by asi graf byl celý ve fialové s občasnými průniky červené a záblesky zelené (vysoce nepravděpodobné)

PS: Musím si ty hlášky psát na jedno konkrétní místo, dohledávat to po sešitech je docela porod. 
Taky máte podobně zábavnou třídu? Díky za přečtení :)

4 komentáře:

  1. Taky si ještě ze základky pamatuju neskutečné výroky mých spolužáků :D ráda vzpomínám :)

    Blog by Vea

    OdpovědětVymazat
  2. :-) pobavilo :-) no, já si spíš pamatuju pár keců učitelů, ale hláškama mne teď zásobujou děti - to jsou taky poklady

    OdpovědětVymazat
  3. Barvy stužek rozesmály a zároveň mi ten úsměv pak zmrzl na rtech při představě, že mě to taky čeká... protože naše třída je směs lidí, co se neradi domlouvají - moc flegmatismu. :D

    OdpovědětVymazat