pátek 21. října 2016

No poo - tříměsíční update

Nedávno mě moje kamarádka upozornila, že slavnou no poo metodu dodržuju už tři měsíce. Tak jsem ji já upozornila, že ona na to už měsíc kašle. A pak jsem se zamyslela nad vším, co se mi na hlavě za ty tři měsíce změnilo a... tyjo, asi v téhle metodě budu dál vesele pokračovat!


Někdy na konci září jsem měla krizi. Vlasy vypadaly každý den jinak hrozně a po každém učesání vypadaly vlastně ještě hůř. Culíky se mi povedly vždycky jen doma a stejně tak typický "messy bun" vypadal dobře jen pět minut před tím, než jsem si šla vlasy znovu umýt. Kamarádka někdy v tu dobu celou tuhle slavnou metodu vzdala a já měla navzdory hromadám žitné mouky, které jsem si na hlavu patlala, krizi.

Už jsem vážně uvažovala o tom, že se na to vykašlu, ale pak jsem se podívala na jedno ze svých videí z léta... a porovnala ho s jedním ze svých videí dnes. Ten rozdíl v délce vlasů mě dost překvapil. Což byl jeden z důvodů, proč jsem se rozhodla ve své metodě vytrvat. 

Hledala jsem ale ještě jednu alternativu ke kašičce z žitné mouky, o jejíž funkčnosti jsem začala silně pochybovat. Našla jsem ji ve zdravěnce, prodejně s BIO potřebami, kterou poslední dobou navštěvuji čím dál častěji. Koupila jsem si spásu v podobě "vlasové vody", bez-oplachové tekutiny vonící po jablkách obsahující extrakt z marihuany. Měla by vlasům dodat lesk, vůni a objem. Dodává jim lesk a objem, vůně vydrží maximálně pět až deset minut, ale každopádně to pro mě byla změna k lepšímu. 

Po čase jsem také přišla na způsob, jak omývání kašičkou z žitné mouky ještě zefektivnit. Je to snadné - začala jsem to dělat přesně obráceně, než dosud. Aneb málo mouky, hodně vody a výsledky se dostavují. 

Po třech měsících se proto moje vlasy téměř zcela zbavily silného maštění, jsou silnější a už tolik nevypadávají. Také mnohem rychleji rostou a přestaly se třepit. Vtip je ale v tom, že se třepily v době, když jsem s no poo začala, takže z roztřepeného konečku se rychle prodlužuje jenom jedna část a někde dva centimetry od nových konců mám roztřepené památky na poškozené vlasy. Proto v nejbližší době plánuji jít ke kadeřnici a pak nadále pokračovat s touto úžasnou metodou, která mým vlasům jenom prospívá. 

Moje počáteční pocity ohledně no poo najdete ZDE


No... to fakt ne :D

Přemýšlíte o téhle metodě? Protože mohu jen doporučit :) Díky za přečtení :)



2 komentáře:

  1. Nepřemýšlím, ale líbí se mi, když to někdo dělá. A máš krásný vlasy! :3

    OdpovědětVymazat