pondělí 7. prosince 2015

The Walking Dead

SPOILER ALERT
Pro všechny, kteří ještě neviděli všechny epizody TWD zveřejněné k dnešnímu dni.

Mid season finale nás bohužel konečně dohnalo a mně nezbývá nic jiného, než shrnout poslední čtyři díly a UMŘÍT, PAČ NA DALŠÍ EPIZODU MUSÍME ČEKAT AŽ DO ÚNORA.


5. Now

Začínám silně pochybovat o inteligenci Ricka. Takový to: jo celý to stádo odvedu někam do pryč, abyste všichni byli v bezpečí.  A pak ho přitáhne přímo před bránu. Super Ricky, jsi borec! 
Ok, chápu, že mu krvácela ruka a celkově byl docela nahranej, ale mohl to vzít trochu oklikou, aby před bránami Alexandrie neskončili ÚPLNĚ VŠICHNI CHODCI. 
Pak docela obdivuju Maggie. Já vím, že se z toho kanálu vrátila zpátky, ale já vědět, že jsem těhotná, tak manžel nemanžel, takhle prostě neriskuju ani za zlatý prase. 
Jinak epizoda nic moc, trochu nuda. 

Ale přežils, tak se nelituj

6. Always accountable

Epizoda plná Daryla a Abrahama? To si nechám líbit, na tyhle chlapy je radost se dívat! Sice tak docela nechápu, o co šlo Abrahamovi v bitce s visícím chodcem na střeše (mohl ho prostě nejprve odstřelit a pak si tu bombu z jeho zad vzít), ale pořád je mi tak nějak víc sympatický než Sasha. Možná proto, že to nebere tak vážně (já vím - konec světa, ale come on!). 
Daryla obdivuju. Ti tři v lese ho málem zabijí a on se k nim stejně vrátí na pomoc. A ve výsledku? Ukradnou mu motorku protože proč ne, když jo. Doufám, že až je potká, tak jim ustřelí palice. 
Ale díl jinak super, přidal tomu fakt, že na konci byl slyšet živej Glenn.

Jj, vůbec jsem to nečekala

7. Heads up

A GLENN ŽIJE. PŘEKVÁÁÁÁÁPKO. 
Not really, já to říkala od začátku, ale pro vás nevěřící Jidáše to musel být docela šok. Jo - když od Enid bral pistol, připadal mi jako ten nejvíc sexy chlap na světě (obecně na něj mám čím dál větší crush, snad mi teď někdy neumře).
Krom toho syn Deanny měl docela dobrej nápad, ovšem to provedení nebylo to nejrozumnější na světě a Morganovi se držení toho prašivýho čokla setsakramentsky nevyplatí, ale o tom se přesvědčíme v další epizodě. Krom toho nechápu logiku obyvatel Alexandrie, kteří museli vědět, že ta věž má narušenou stavbu a strhnout ji proto na druhou stranu bych považovala za automatické řešení. Ale ne, o čem by pak bylo mid-season finale?

Jo tak takhle to bylo...


8. Start to finish

Tak kde začít? Ron se snažil zabít Carla, což upřímně docela chápu, Rick zabil jeho otce a Carl mu ukradl přítelkyni, což kluk pocházející z prostředí, kde se všechno řeší mlácením, asi ani jinak vyřešit neumí. 
Deanna umřela. S tím dokážu žít, její poslední scény s Rickem a Michonne sice byly srdceryvný, ale to nic nemění na tom, že se svým přehnaně naivním názorem na život prostě nemohla v TWD dlouho fungovat.
Mou number one hated osobou není ten zfetovanej Vlk co mluví jak jehovista, ale Morgan, nebýt něho, ty lidi tam si ušetří spoustu problémů. 
A v neposlední řadě malý Sam. Já vím, že je chudák celej zblblej a má asi dost silný psychický problémy, ale začít mluvit uprostřed stáda zombie, před kterými se snažíte schovat, není úplně ten nejlepší nápad. Na další díl se každopádně těším, bude to zajímavý.

 Takhle jsem vypadala, když Sam začal mluvit




2 komentáře:

  1. Nééé asi. :D
    Jenom jsem na něj koukala a říkala: ,,Prosím, sklapni, prosím, sklapni!" A jak mluvil pořád dál, tak bych ho nejradši odstřelila, protože... haló? Zabije pak úplně všechny!
    Pak jsi zapomněla na tu infarktovou scénu, kdy Deanna byla u Judith a já skoro umřela, jak se k ní skláněla a ona umlkla. Fakt jsem si myslela, že je po ní. :D A to by Rickovi už asi vážně hráblo, protože se mi zdá, že k tomu už daleko nemá. :D
    No Glenn je miláček. A hlavně... Takhle dementně by nikdo umřít nemohl. Snad jenom Morgan. Za to, že tam má toho čokla. Což, jak jsi řekla, bude ještě zajímavý. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se o Judith ani nebála pač jsem si říkala, že kdyby do ní kousla, tak děcko prostě bude řvát jak kráva a ne takovej fňukot jen :D
      Morgana obětujem Neganovi. Myslím, že se na tom shodne celej TWD fandom :D CTG

      Vymazat