sobota 12. prosince 2015

Plesáš, plesám, plesáme

"Prej quick dry."
"Prej to zaschne během minuty."
"Prej to bude rudě červená."
Brblám zatímco dělám vše proto, aby moje nehty s tlustou vrstvou laku uschly co nejrychleji. Ty kapky na kůžičce okolo, ty usychají rychle, to jo. Dolů je nedostanu ani heverem. Ale vrstva na nehtech? Než se lepkavé želé změní na tvrdou lesklou plochu, stihnu se třikrát vdát a rozvést. A možná i umřít...

"Ty linky jsou absolutně boží," musím se pochválit, když po deseti minutách dokončím detailní práci se štětečkem a vypadám jak egyptská princezna. 
"Během chvilky se zpotíš a budeš vypadat jak panda," projde kolem mě sestra a okomentuje moje dokonalé umělecké dílo. 
"Ajo," beru do ruky vlhčený ubrousek a té nádhery se během deseti sekund zase zbavím.

"Ani jsi mi neřekla, že mi to sluší!" obořím se na kamarádku a ona povytáhne obočí. 
"Ty mně taky ne."
"Ale tobě to sluší furt, to se nepočítá!"

"Tohle je Petr."
"Terka, ahoj."

"Terka a Bětka."
"Ahoj."

"Lukáš, Jirka, Honza."
"Terka, čau."

"Ty vole, těch nových lidí je tolik, že si stejně nikoho pamatovat nebudu," zavrtím hlavou nad neustálou potřebu kamarádky mě někomu představovat. 
Pak k nám přijde roztomilej blonďáček a začne se s mou takzvanou bffkou vybavovat. A ona nic. Ani ji nenapadne nás představit, když jsme konečně narazili na někoho hezkýho. Wow, aplaus pro ni, co bych bez ní dělala?!

"Jsou cute, viď?" komentujeme společně kamarádku se svým novým klukem, který se nápadně podobá Kenovi skříženému s plyšovým medvídkem. 
Ten se jen zašklebí - kluci asi zrovna nesměřují své životní cíle k tomu být nazýváni roztomilými medvídky
Když ale s výkřikem kurva málem převrhnu stůl a on se tomu spokojeně zahihňá, nemůžu si pomoct a vybaví se mi medvídek Pú. 

"Už zase!" naštve se kamarádka, když uprostřed tanečního parketu vymýšlíme nejrůznější kreace a do ní přitom opět někdo strčí. Jen pokrčím rameny a přidám do svého tanečního čísla ukazovaní prostředníčků na všechny strany. Zároveň mě napadne, že slova k Lady Carneval v životě nezpívala tak mladá skupina lidí.
Ale co vlastně chci, je po půlnoci.


No někteří na parketu tak rozhodně vypadali...

Byli jste už na maturiťáku? Jak jste si to užili? Díky za přečtení :)

5 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. ROZTOMILEJ BLONĎÁČEK PEŠKOVÁÁÁ!! Ale jo, jinak to bylo super :D CTG

      Vymazat
  2. Tak ale snad sis to užila! Pěkný článek, líbí se mi jak jsi to pojala :)
    Já mám maturiťáky ráda, letos jdu na spoustu, jelikož maturují spolužáci ze základky. Včetně mě, takže navštívím i ten svůj :D

    Simply Janet Adventní giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som mala tento rok imatrikulačný ples, ale bolo to spojené, takže maturiťák mám svojim spôsobom za sebou a po hodine som odchádzala, pretože to bola neskutočná nuda :D

    WhatEmaThinks

    OdpovědětVymazat