neděle 30. listopadu 2014

Vánoční top 5 - filmy

Čau lidi,

ano i já jsem podlehla neskutečné vánoční náladě, za což se ohromně stydím, ale co už. První adventní neděli a s PMS na to má člověk snad i trochu právo. Tak si tu sedím, poslouchám vánoční písničky a napadlo mě sestavit žebříček mých nejoblíbenějších vánočních filmů, bez kterých si pravé Vánoce snad ani nedovedu představit. Pokusím se je sestavit podle oblíbenosti (1 - nejoblíbenější), ale vzhledem k tomu, jak moc všechny miluju, bude to fakt těžký. Držte mi palce :)





1. Císařův pekař/Pekařův císař
Upřímně, doteď nevím, která ze jmenovaných pohádek je první a která druhý díl, ale nikdy mě to nijak neomezovalo v tom, abych si tuhle pohádku do sytosti užila. Werich je vždycky sázka na jistotu a ačkoli si teď uvědomuju, jak moc komunisticky písnička Ten dělá to a ten zas tohle, pro někoho zní (ale Werich a komunisti, aha), nikdy tuhle pohádku nevymažu z mého vánočního seznamu nejkrásnějších pohádek.

2. Grinch
Od Wericha ke Carreymu je to docela skok, ale něco tihle dva mají určitě společného. Nekonečný smysl pro humor těchto dvou pánů si získal srdce mnohých lidí, a proto je vánoční komedie Grinch na mém seznamu hned na druhém místě. Bez Grinche si Vánoce prostě nedokážu představit už od malička a myslím, že ho budu jednou sledovat i v domě důchodců. Kromě toho umím hodně jeho replik nazpamět a obšťastňuji tím mé kamarády. Například tuhle: 

3. Šíleně smutná princezna
Další česká pohádka, kterou si už od dětských let v televizi nikdy nenechám ujít. Písničky zlidověli, vtipy jsou nadčasové a herecké obsazení? Geniální. 
Čím starší jsem, tak se vlastně na tyhle pohádky dívám raději, člověk si ani neuvědomuje, kolik vtipných poznámek mu uniká, když se na to dívá jako dítě (a sledujte ty Neckářovy kalhoty :D).

4. Sám doma 1/2
Tak tohle je bezkonkurenční. Kdo by nemiloval malého Kevina který dvakrát za sebou málem zabije dva pitomý zloděje a ještě přitom dokáže být natolik roztomilý a vtipný, že by ho člověk hned chtěl doma. Vlastně ne... jako matka bych takový dítě mít doma asi nechtěla, to by mě z něj dřív kleplo :D

5. ...
A teď mám skutečně dilema. Od Polárního expresu, přes Anděla na horách až po Tajemství staré bambitky bych se válela u televize, žrala cukroví a byla spokojená, jak úžasnej program to v televizi máme. Napište mi teda vy, jaká je vaše nejoblíbenější vánoční pohádka nebo film a třeba to bude moje pětka. :) Krásnou první adventní neděli! :)


2 komentáře:

  1. sám doma miluju taky!!! :) bez toho by nebyly Vánoce

    zvu tě na giveaway :)
    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/2014/11/vanocni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kevin je prostě the best :D Díky :) CTG

      Vymazat