pondělí 3. listopadu 2014

Jen se neposrat!

Čau lidi, 

dneska jsem měla v plánu konečně napsat nějakej smysluplnej fejeton na téma život (což byl vlastně úúúplně originální důvod, proč jsem si chtěla zakládat blog), ale pak mě Adele Seven  tak trochu nevědomky inspirovala k tomu, abych zkusila novej workout Blogilates a musím říct, že ačkoli jsem včera byla na umření, dneska se cejtím naprosto úžasně (dokonce jsem se rozhodla naučit se provaz - auu, plus při dalším workoutu jsem si oddělala loket a tohle píšu levou - AUU). Ale pointa tohohle článku není sdělovat vám moje zranění, nýbrž se podělit o tu momentálně šťastnou náladu a poradit vám pár fíglů, jak si ji udržet (ne že bych si ji dokázala udržet 24/7 ale snaha je ;D).





1. Workout + skvělý songy
To nemusím rozepisovat, všichni moc dobře víme, jak skvěle se po cvičení, ke kterému nám ještě navíc hraje naše oblíbená muzika, cítíme (ovšem když si přitom nevykloubíme loket :D).

2. Učení 
Ne, nezbláznila jsem se, takhle to prostě je. Když se naučíte něco, co vám jde a máte to rádi, jste na sebe pyšný, což vás automaticky dělá šťastný. A když se naučíte něco, co vám nejde a nesnášíte to, tak je ten pocit naprosto k nezaplacení (ovšem když je to vážně látka úplně na hovno, i to, že nejste líný napsat si tahák, vám určitě vykouzlí úsměv na tváři).

3. Mazlení
Po mazlení s plyšákem, drahou polovičkou, či s domácím mazlíčkem (to je stejnak nejlepší), se budete vždycky cítit jako znovuzrozené, a proto doporučuji provozovat v pravidelných intervalech minimálně třikrát denně ;).

4. Procházka
Speciálně v tomhle počasí, když na chvíli neprší a ani není zabijácký vedro, ve kterém by vás atakovali protivní hmyzáci, je nejlepší chvíle na dlouhou procházku podzimní přírodou - ať už s drahou polovičkou, domácím mazlíčkem... ale plyšáka doporučuji jen v případě, když budete chodit po naprosto opuštěných místech :D. A víte co je taky skvělý? Objímat stromy! (Jen se smějte, já to v příštím článku podrobně vysvětlím a budete valit bulvy!)

5. Mantry
Tohle snad funguje úplně nejlíp, nebo aspoň pro mě jo. Mám dvě hlavní mantry, který si jedu furt dokola a nemůžu si stěžovat. Ta první je: "Můj život je plný šťastných událostí," kterou si opakuju každej večer před spaním a věřte nebo ne, ráno se cejtím skvěle! (Což mi ovšem vydrží akorát hodinu, než dojdu do školy, kde mě zaručeně vždycky naserou ;P.) V tomto případě volím mantru druhou, mnohem kratší a vždy stoprocentně fungující. Zní: "Achaiah". Je to jméno anděla trpělivosti a i když jsem tomu zpočátku nevěřila, opakování jeho jména mě vždycky zaručeně uklidní.

6. Smích 
Jasně, když nejste šťastný, asi je dost těžký se smát, ale na tohle mám jeden zaručenej recept, kterej funguje vždy a všude! Počkat... vlastně dva! Ten první je klučičí chůze - možná ne všichni, ale 99 procent z nich chodí jako namrdaný kačeři (pardon za ten výraz) a to přeci stojí za úsměv. Druhá metoda je ještě primitivnější. Pusťte si tohle a umřete smíchy:



7. Ono se to neposere
Wow, poprvý mám v článku sedm bodů. Ten poslední je ale nejdůležitější. Jak řekl klasik: "Když nejde o život, jde o hovno." A proto, když žádný z uplynulých šesti bodů nefunguje, prostě se na všechno vyserte a běžte si lehnout pod postel. Však on ten svět počká.


Takže jsme na konci lidičky. Snad vám některá z mých "vzácných" rad aspoň trochu pomohla a článek se vám líbil :) Budu ráda za jakoukoli odezvu! 

Adios!

2 komentáře:

  1. Tak tenhle článek je naprosto skvělej. Víc asi říkat nemusím :) + dávám odběr :)

    www.barca-beauty-blog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aaa díky díky díky :) Pěknej blog mimochodem :)

      Vymazat