pondělí 21. listopadu 2016

No poo, yes poo!

Vymýšlela jsem nové slovo, které by naplno nehlásalo, že jsem to vzdala. Ani se necítím jako poražený, který nevydržel. Spíš jako člověk, který se na to vykašlal, protože už prostě nechtěl dál. To ale nic nemění na můj názor na no poo metodu, a proto jsem se rozhodla napsat článek na celou tuhle metodu v kostce. 

Vlastně jsem ani neměla v plánu přestat, "donutilo" mě k tomu více aspektů. Únava, lenost... a to je asi vše. Prostě jsem jednoho večera šla do vany, zapomněla jsem si připravit kašičku v podobě žitné mouky s vodou, povzdechla jsem si, že jsem blbá, zanadávala si a... tak nějak automaticky sáhla po prvním šamponu a vylila si ho na hlavu. 

Ten pocit... kdy si po třech měsících umyjete hlavu něčím, co pění a voní... k nezaplacení. 

Čekala jsem výčitky svědomí, stud, nebo vztek. A dostavila se radost, ohromení a úleva. No poo metoda byla ale skvělá v několika věcech. 

První z nich byl určitý detox pro moje vlasy. Odvykly si na chemické umývání, a proto se teď mastí mnohem méně, než dřív. Dříve se začaly mastit hned druhý den po umytí, protože jsem je neustále umývala a ony si tak navykly na pravidelný přísun chemie. Teď, jelikož kvůli problémům nemůžu cvičit kardio a dělám jen posilování, nemám vlasy ani pokaždé zpocené, tudíž je nemusím umývat každý den, tudíž vydrží nemastit se třeba i tři dny. Pro někoho normál, pro mě zázrak. 
Další věc je rychlý růst. Nevím, co přesně to zapříčinilo, ale každopádně mi vlasy za ty tři měsíce o notný kus vyrostly, což se vždycky hodí. Pravdou je, že si je chci v únoru ostříhat, ale to ony zatím neví. 
A pak je tu poslední věc, které si na no poo cením. Ten skvělý pocit, když jsem s touto metodou přestala, jsem už dlouho nezažila. Upřímně, přirovnala bych to k vystřízlivění po ukončení vztahu, nebo ke skvělému šlofíku. 

Zaprvé mě uchvátila ta úžasná lehkost, kterou jsem po celé tři měsíce necítila. S vlasy jsem mohla najednou zase házet na všechny strany a necítit žádnou zátěž.
Krom toho jimi už zase můžu ometat spolužačkám obličeje a nechat je hádat, jakou vůni má můj šampon. 
A konečně už se nemusím bát, jak moje nepoddajné, těžkopádné, no poo vlasy vypadají každou vteřinu mého života. Protože moje poddajné, lehoučké, yes poo vlasy to vždycky nějak vyřeší! 

Taky jste tuhle metodu zkusily/zkoušíte/chcete zkusit? Díky za přečtení! 

5 komentářů:

  1. Na no poo som už rok a pol a som rada, že som to nevzdala, aj keď som chcela. Používam marocký íl a nie je to žiadna extra práca nasypať íl do misky, zaliať vodou, dať na vlasy a zmyť :D :D :D Ale je to tak, ako píšeš... lenivosť.
    Ja yes poo nikdy nepoviem, hoci je to jednoduchšie, lebo moje vlasy neboli nikdy krajšie, nikdy sa menej nemastili a neleskli :)
    Takže za mňa No Poo.

    Zvláštne dievča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak píši, zajímavá zkušenost, která má jistě své podporovatele i odpůrce. Já jsem něco mezi a rozhodně nelituji, že jsem metodu vyzkoušela :D Každopádně díky za komentář :)

      Vymazat
  2. Ani jsem nevěděla, že jsi s tím sekla. No, tak se těším, až mi je nameteš do obličeje. :D Ale kdo ti je bude volizovat, když nebudete mít krávu? :O

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem no poo taky zkoušela a zjistila jsem, že mým vlasům je úplně šumák čím je meju :D akorát ta žitná mouka mi absolutně nesedla, jinak jim to bylo jedno. Ale nakonec jsem zakotvila u přírodních šamponů :). Doporučuju Alverde s granátovým jablkem (i když nemám barvené vlasy). Voní úúúžasně! ^_^

    fellienm.com

    OdpovědětVymazat