pátek 9. září 2016

Skvělej blbej nápad

Když uplyne určitá doba od rozchodu, zvědavé kamarádky se neubrání všetečným dotazům typu: 
Lituješ toho? Ne. 
Chybí ti? Ne.
Kdybys tohle věděla na začátku, šla bys do toho? Rozhodně ne. Naznala jsem, že to byl blbej nápad, který by se možná ani nemusel počítat. Ale z blbých nápadů se často rodí ty nejlepší věci. Třeba já jsem podle mé sestry byla blbej nápad. A když jsem se nad tímhle blbým nápadem po nějaké době zamyslela... uvědomila jsem si, že to byl docela dobrej blbej nápad. 

V první řadě mě tenhle nápad zbavil mého všeobecného přesvědčení, že lidi mluví vždycky pravdu. Ne, lidi taky lžou a já si pomalu ale jistě zvykám na to, že nemůžu všem všechno věřit, jen protože to řekli. Krom toho jsem si díky tomu vzpomněla na knížku Jak poznat, že někdo lže, kterou jsem si před lety koupila a nějak jsem se k ní ještě nedostala. Plánuju, že se k ní snad brzy nějak dostanu. 

Další věc, kterou by mi ale moje třináctiletý já nikdy neodpustilo (takže pšt), je fakt, že jsem dokázala být docela spokojená, aniž bych vedle sebe musela mít prince typu Jiříka ze Zlatovlásky, nebo Harryho Stylese z 1D. A to je pro budoucí život myslím velice přínosné. 

Když už jsem zmínila tu hudbu, nikdy, opravdu nikdy bych si jen tak nepustila něco od Jarka Nohavici nebo skupiny Tři sestry. Ani teď se nenazývám fanynkou, ale přibližně tři písničky si jedu non stop. 

Jo a taky umím zabrnkat jednu písničku na kytaru. Ale vzhledem k tomu, že už si nepamatuju, jaká to byla písnička, tak už ji asi zabrnkat neumím. Ale uměla a to se počítá!

Říká se, že den není zbytečný, pokud si pohladíte pejska. A já jsem měla několikrát možnost pomazlit se s tím nejroztomilejším štěňátkem nevím-přesně-už-jaký-rasy na světě!

Naučila jsem se rozpoznat značku jednoho auta. A to si v mém případě zasluhuje standing ovation

Krom toho jsem taky došla zjištění, že pohádkový babičky existují. Moje je pravý opak pohádky, naučila mě totiž všechny sprostý slova, co znám. Na druhou stranu jedno mají všechny babičky společné. Dávají vám jídlo. 

Pravdou ale je, že zjišťuji, že dobrý věci ve vzpomínkách zůstávají a ty zlé po čase mizí, takže na všechno se asi po nějaký době dá koukat pozitivně (ovšem jen z mého pohledu a každá mince má jak známo dvě strany, ale co už :D). A mně ve výsledku ten pozitivní náhled nakonec netrval ani tak dlouho, za což jsem ráda (možná to taky bylo proto, že tenhle nápad neměl až tak dlouhé trvání). Ačkoli jedna věc mě ještě docela štve... jeho sympatičtí kamarádi, se kterýma jsem se nestihla skamarádit :D. Takže jo, jsem na tom vlastně úplně skvěle a vesele se můžu vrhnout do stresování ohledně maturity, přijímaček a dalších adeptů na blbej nápad, kterých po světě lítá mraky. 


Jsem zjistila, že neexistují milý meme na rozchody. A tohle je hrozně vtipný :D A dodatečný důvody jsou popsány výše, takže se tenhle obrázek vlastně hodí.

Jakej byl váš nejskvělejší blbej nápad? Díky za přečtení! :)



3 komentáře:

  1. Mám těch nápadů několik, můžeme začít třeba "tou" fotkou, víš, ne? :D
    A pak taky pití velkého množství na psycháči.
    A taky seznámení se s Ondřejem.
    Nebo snad i Honzou?
    Hejdasem?
    Shit.


    Jinak otázka, jestli by ses k ex vrátila: Ha, když mě on opustí pro jinou, tak logicky nelze. V matematice taky nějaký věci nelze... I když já je umím, ale vrátit se k někomu, kdo mě nechal pro někoho jiného? To fakt ne. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam to nebylo ve smyslu vrácení, spíš ve smyslu "kdybys tohle věděla v okamžiku, kdys do toho šla, šla bys do toho"? Napsala jsem to trochu pitomě, spravím :D

      Vymazat
    2. Jasně, chm... tak to nevím, ale tahle by spousta lidí zešílela. :D Asi by člověk pak jen seděl na prdeli.

      Vymazat