středa 31. srpna 2016

"Bilanční deníček" za prázdniny

Nedávno jsem se koukala na Deník Bridget Jonesové a ačkoli jsem tento film viděla už bezpočtukrát, až nyní mě zaujal zajímavý způsob, jakým si Bridget vede svůj deník. A rozhodla jsem se tím trochu inspirovat a bilancovat si období za posledních několik týdnů, kdy jsem nemusela do pekla jménem škola. Abyste viděli, že v otázce zážitků a najetých kilometrů jsem na tom daleko hůř, ale to mi nebrání v tom, abych s letošními prázdniny nebyla spokojená.


Tohle číslo by mělo být daleko větší. Počet probdělých nocí: 4
Vzhledem k mému věku si myslím, že by to číslo mělo být opravdu daleko větší, ale každý nějak začínal. S tím, že jedna z těch nocí byla čistě probrečená se ale něco udělat musí. Nikdy to už neopakovat. A ty další tři? Ehm...

Něco z očistných událostí. Počet lidí, o které jsem přišla: 2
Tento fakt přímo souvisí s poznámkou v mém posledním videu, kde jsem zmínila svoje zjištění, že při pláči zním jako vykastrovaná umírající hyena na steroidech. Ve výsledku jsme ale všichni tři v cajku. Minimálně já jsem poslední dva měsíce docela úspěšně pracovala na tom, abych byla happy jak tři grepy. Nebo jak to okomentovala moje kamarádka: "Spíš citronky s tím, co máš pod tričkem, ne?"

A pravý opak. Počet lidí, na které se můžu vždy a za všech okolností spolehnout: 2
Což se může jevit málo, ale když vezmeme v úvahu fakt, že to nejsou ty stejné osoby, které jsem ztratila, je to vlastně fajn. A vždycky je přece super mít někoho, kdo vás neustále upozorňuje na neobsah vaší podprsenky, typografické chyby v článcích a obecně nedostatek mozkových buněk. A já mám takový lásky hned dvě!

A lidi z čistě teoretického hlediska? Počet prázdninových crushů: 2
Oba dva z různých důvodů naprosto nedostupní. Nedá se ovšem říct, že bych kvůli tomu nějak strádala, spokojím se i se slintáním na větší vzdálenost. Ovšem i to při mé nenápadnosti (lol, já vždycky no) může být docela nebezpečné. Protože vůbec jsem se v práci milionkrát neflákla o výdejní okýnko v marné snaze zjistit, jestli osoba pohybující se kousek ode mě je on, nebo už mi hrabe. Hrabalo mi. A ještě k tomu mám bouli. 

Teď něco typicky prázdninového. Počet nezapomenutelných zážitků: 14
To už je hezké číslo. Dokonce jedno z mých oblíbených. Otázka ale je, jestli všechny byly kladné. Odpověď vás asi napadne sama. Důležité pro mě ale je, že si ze všech z nich budu dřív nebo později schopná udělat srandu. A lidi stejně budou mít větší radost z cizího neštěstí, takže kdo je tady vlastně winner? :D

A na závěr něco typicky prázdninového pro lidi jako já (čti švorc). Počet brigád: 2
Přičemž z jedné jsem dostala několik panických záchvatů a chodila tam jen s velkým sebezapřením. Ta druhá je oproti první zkušenosti procházka růžovým sadem, ve kterém je spousta průzračných studánek, žije tam hromada jednorožců a rostou růže. Ovšem každý ví, že i ve studánce se dá utopit, jednorožec tě kopne a růže píchá...

Řekla bych, že v lednu udělám bilanční deníček za první pololetí, ale pochybuji, že v maturitním ročníku bez zhroucení přežiji déle než měsíc. A takhle nějak budu vypadat v květnu

A navzdory neúspěchům jsou tu i malé radosti, které se ale nedají okomentovat tak vtipně, jako moje držkopády. Asi 65 nových odběratelů, dva vyhrané konkurzy, pár vypracovaných maturitních otázek a příprava na přijímací zkoušky mé vysněné vysoké školy. Ale jinak nuda :D Jak jste si prázdniny užili vy? Díky za přečtení :)

Žádné komentáře:

Okomentovat