neděle 14. srpna 2016

No poo, to poo, for poo?

Tak jsem se rozhodla zkusit slavnou metodu no poo. Údajně je to takový detox pro vaše vlasy od všech chemických látek, na jejich mytí totiž používáte jen vodu. Já se hlavně snažila zachránit to, co jsem každodenním mytím po cvičení zničeila. A dopadlo to nad moje očekávání...

Začátky byly krušné. Ačkoli jsem měla z pravidelného mytí vlasy vysušené a poškozené, proti nedostatku šamponu se bránily silným maštěním, kterého se šlo zbavit jen častým a dlouhým vyčesáváním, nebo ho skrýt nošením culíků a copů. To mi v parném červenci nedělalo problém. A jelikož jsem celý první měsíc prázdnin strávila v práci, kde nebylo koho oslňovat, být za culíkovou královnu mi vlastně ani tolik nevadilo. 

Problém ale nastal kdykoli jsem cop chtěla vyrobit. Sama to neumím, takže mé kroky směřovaly přímo k mámě. A je vážně úžasnej pocit, když vlasy půl hodiny vyčesáváte a vaše máma při každým hrábnutí do vlasů řekne slovo fuj.

Proto jsem slavnou metodu no poo v tu dobu přejmenovala na to poo - k posrání /v aj to není tak vulgární, ale k pokakání zas není tak výstižné/. A naznala jsem, že jestli celá tahle věc bude k hovnu, metodu přejmenuji ještě jednou na for poo

Okolo třetího týdnu si ale moje vlasy uvědomily, že vztekat se nemá cenu a mastnota začala pomalu ale jistě mizet. Byla jsem nadšená. Vítězství bylo na mé straně! Proto jsem podlehla přemlouvání kamarádky a rozhodla se zkusit vlasy umýt směsí žitné mouky a vody. Když jsem to lepidlo napatlala na vlasy, naznala jsem, že to byl blbej nápad. Po jeho smytí /které bylo k mému překvapení naprosto bezproblémové/ jsem ale zjistila, že vlasy jsou jemnější na dotek, skvěle se rozčesávají a lesknou se /zní to jak reklama, ale ať se propadnu do západního Německa, jestli kecám/. Tohle lepidlo si tím pádem na vlasy patlám tak dvakrát do týdne a jinak se po cvičení uchyluji k čisté vodě. A světe div se, ono to jde!

A tak jsem se nevědomky vrhla na jeden z největších trendů doby ve snaze zachránit svoje vlasy. A ačkoli nedělám osvětu ohledně ekologického dopadu šamponu na naši zemi, ani všude nehlásám, jak si jedu na přírodní vlně, musím uznat, že tahle metoda v mém případě rozhodně funguje. 

Další výhoda - tohle už mě fakt netrápí

Používáte taky nějakou přírodní metodu, o které když se někde zmíníte, lidi na vás koukají, jako byste spadli z višně? Děkuji za přečtení! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat