pondělí 15. srpna 2016

Tak prej už můžeš chlastat...

Nevím, prostě nevím, proč tohle lidi říkají lidem v den jejich osmnáctých narozenin. Na druhou stranu člověk pozná, jestli někomu stojíte za to vymyslet něco jiného než ohrané "Všechno nejlepší! :)". A ačkoli i já pár takových přání dostala (friends for life, lol), pár lidí dokázalo sesmolit i docela originální přání, která mě zahřála u srdíčka (víc než ten rum, co už do sebe ode dneška můžu legálně lejt).

Samozvaná bffka, která mi život otravuje už dvanáct let, mi poslala přání určené pro děti od jednoho do deseti let. Tu osmnáctku tam musela dopsat. Dovnitř napsala, že jsem o krok blíž k smrti, že přání jsou vlastně trapná a ať zůstanu taková jaká jsem. Vlastně ne, prý jsem divná, tak ať prostě jen zůstanu. Taky vytiskla jednu z mých nejmíň lichotivých fotek a poradila mi, ať si ji zarámuji. Jojo. Poslední důkaz lásky byl způsob, jakým nadepsala obálku. Oslovení monsignore /titul krále, později kněze, nebo aristokracie/ tomu dodalo tu správnou tečku. 

Další z blízkých kamarádek mi napsala o půl druhé ráno esemesku. Začínala slovy snad jsem tě vzbudila a já jí v osm ráno odpověděla, že to v mém případě opravdu nehrozí. Jinak s ní se neznám dvanáct let, takže mi v blahopřání nepřipomínala mou rychle se blížící smrt, ovšem originální bylo i tak dost. 

Moje úhlavní nepřítelkyně /čti sarcastic soulmate/ mi napsala, že už mě může nechat zavřít. Tos ale mohla už i od patnácti, blondýno! 

Ségřina kámoška /asi už i moje, jeej/ mi popřála mnoho príma článků, chlapce /mám pejska a ten mi stačí, děkuji/ a aby mě drahá sestra netrápila svými hloupými vtipy. To bych ji ale nejdřív musela zabít. 

Kamarádka mi napsala z jiného čísla strašně milou zprávu. Pryč byly moje naděje, že se jedná o tajného ctitele, když po mé zmatené zprávě uvedla věci na pravou míru. 

Jedno z posledních originálních přání znělo, abych našemu milovanému zástupci ředitele nezkazila stoprocentní úspěšnost u maturit a taky aby se mi splnily všechny moje sny. Čímž u mě nastalo morální dilema, jelikož můj největší sen je jeho stoprocentní úspěšnost úspěšně zkazit. 


Podobně "originálních" přání jsem dostala hromadu 

PS: Večer na téma typy gratulantů bude i video. 

Jaké bylo to nejoriginálnější přání k narozeninám, které jste dostali? Děkuju za přečtení :)


3 komentáře:

  1. Taky jsem včera slavil osmnáctiny a nedočkal jsem se jiného přání, než že už můžu chlastat :D

    OdpovědětVymazat
  2. Další z debilních článů, které nedávají absolutně smysl a jsou na tomto světě zbytečné. Příště napiš o tom, jak tě rodina podporovala ve sraní. Gratuluji :)

    OdpovědětVymazat