neděle 3. ledna 2016

"Jak na Nový rok,...

...tak už nikdy prosím." vyšlu rychlou prosbu k Bradavicím, Avengerům a pro jistotu i čertíkovi z Princezny ze mlejna. Když totiž celé odpoledne strávíte tím, že vám sestra vyhrožuje zabitím, pokud nepřestanete mluvit a zároveň musíte poslouchat uječené příbuzenstvo, nemáte potřebu si to opakovat každý den po zbytek celého roku.
"Měli jste veselo no," ohodnotila kamarádka náš dýchánek. 
"Spíš smutno, kámo."

Začalo to už dopoledne s babičkou...

/Spadly mi nůžky a bouchly do talíře/
Babička: "Kurva!! ...taky byla panna."

"Babi, můžu si vzít mentolku?"
"Můžeš, ty nejsou moje."

"Babi, kolik je tomu sousedovu dítěti?"
"13. března."
"KOLIK JE TOMU SOUSEDOVU DÍTĚTI?!"
"No devět měsíců!"
"Nauč se odpovídat na otázky!" 
"No a není to snad devět měsíců?! Je!"

...pokračovalo návštěvou máminy sestry a její hlasité rodinky...

Teta o bratranci: "Jsem ho stříhala."
Ségra: "To je vidět no."

Teta k sestřenici o bratranci: "Neprovokuj ho, bude ti lámat ruku, zas budeš ječet."

Teta: "Jako já bych v létě i přijela hrabat seno, ale on můj manžel se mnou chce jet na dovolenou."
Strejda: "Klidně jeď na seno, tě sem hodím."
Teta: "...sráči."

/Strejdovi něco spadne/
Všichni: "Teda Pavlíne!"

...a končilo mou sestrou, která prostě nemohla zůstat pozadu.

Ségra: "Drž hubu!"
Já: "Vždyť nic neříkám."
Ségra: "Povídám ti drž hubu, dvě dobře mířený a zapomeneš, žes tu s náma seděla!"

A mně se lidi diví, že jsem psychicky labilní?!

Tak ale zase z toho mám články no...

Omlouvám se za dvě sprostá slova, snad jsem nepošpinila vaši nevinnost. Děkuju za přečtení a jak jste vy strávili prvních pár dní nového roku? 


2 komentáře: