pátek 15. ledna 2016

Týden hrůzy

Tento týden, který jsem právě přežila ve škole, nepřeji ani svojí nejhorší nepřítelkyni. Wait, ona do té třídy chodí se mnou. Tak si aspoň pojďme shrnout, jak moc na hovno těhle pět dní bylo.

Začínat pondělní ráno hodinou literatury je vážně radost. Obzvlášť, když vám učitelka neustále připomíná odevzdání čtenářského deníku, o kterém přeci víte už od září. Ukažme si na člověka, kterej si jednotlivá shrnutí skutečně rozvrhl tak, že je nemusel dělat v tomto nebo minulém týdnu. Počkat... on NEEXISTUJE!

Písemka z matiky navazovala na uspávárnu jménem literatura. Po ní nová látka. 
Jako čísla v matice ještě zvládám. Písmena - ok, dá se. Logaritmy už jsou zlo, ale přidat k tomu všemu ještě vykřičníky?! Wow, někdo chce abych propadla. #zasranýfaktoriály 

V úterý prezentace na pouště Nazca do španělštiny. Nechtělo se mi do toho až hanba. Odflákla jsem to až hanba. Odprezentovala jsem to hnusně až hanba. Tu jedničku si nezasloužím až hanba. 

Středa byla vražedná. Velké písemky z chemie a ZSV. 

Můj styl učení různých chemických vzorečků je prostý. Skládám na ně sprostý básničky. Třeba takovej lakton. Tři chlupatý hovna se chytli za ruce a šli do prdele. Svítil jim k tomu cvrček co se rovnal ochechuli. 


A ZSV? Hm, říkal, že v argumentaci nebude trest smrti, nebudu si na to připravovat argumenty. HÁDEJTE, CO BYLO V ARGUMENTACI?!

Stejně tak písemka ze španělštiny. Hm, reklamační dopis už jsme psali za domácí úkol, nebudu si opakovat zdvořilostní fráze. HÁDEJTE, CO JSME MĚLI PSÁT NA DRUHOU STRANU TESTU?!

Fyzika? Hm, tohle nevypadá důležitě, to se učit nebudu. HÁDEJTE, CO... ok, to byla moje vina, na fyziku jsem vážně úplně neschopná. 

A nakonec dnešní odevzdávání čtenářáku (napsala jsem tam i Alkoholy!) a písemka z češtiny. Původní slib byl, že si napíšeme diktát a v jedné z vět určíme větné členy. HÁDEJTE, KDO URČOVAL RŮZNÝ VĚTNÝ ČLENY VE DVACETI JEDNA VĚTÁCH?!

Jako fajn, já vám klidně ty písemky psát budu, ale nebuďte svině. To se pak nedivte, že vás všechny chci zamknout ve sborovně a nechat vás chcípnout hlady. 

Zmrdi

Jak jste uplynulý týden přežili vy? Díky za přečtení :)

Žádné komentáře:

Okomentovat