středa 27. ledna 2016

You and me got a whole lotta history

Odejde Zayn, já nic. Louis čeká dítě, nenapíšu ani čárku. Oznámí přestávku a vydají další album, já pořád mlčím. Ale vyjde videoklip narvaný vzpomínkami na uplynulých pět let a já už to prostě nevydržím. Dámy a pánové, připravte se na srdceryvný článek o bandě těchto idiotů, protože přesně to se právě chystám spáchat.

Ne, dělám si srandu. Bohužel už nemám věk na to, abych psala, jak strašně je miluju a jak si je jednou vezmu (ačkoli, mít za mámu Škopkovou ze Slunce sena, věřím, že bych je k tomu oltáři dostala). A upřímně jediný, co mi jednou zbude je těch pět alb (jo, ty písničky se mi vážně líbí, nesuďte mě).

Ale pojďme si projít pár mých oblíbených vzpomínek týkajících se těhle idiotů, PROTOŽE TO VIDEO JICH BYLO PLNÝ A KDYBYCH MĚLA PMS TAK SE TOPÍM VE VLASTNÍCH SLZÁCH. 

Ehm... pardon, here we go. 

Jo, tenhle článek bude v podstatě důkaz o tom, jak pitomí jsou, takže si ho můžou přečíst i ti, co je nesnáší. 

Skočili byste nějaký ženský na to, že rodí? Jo? Ne? To se nedá tak přesně posoudit. Každopádně Harrymu se to jednou povedlo. Bylo mu osmnáct, snažil se té paní pomoct tím, že dejchal jako pejsek a... já umírám kdykoli si na to video vzpomenu. 

Jo, když Liam pozdravil portugalský fanoušky španělsky a vypadal u toho tak strašně pyšně, to bylo taky cool. Myslíte, že mu to někdo řekl?

Kdykoli Louis udělal svůj typický taneční pohyb, přemýšlela jsem o tom, jestli chodil na diskotéky v osmdesátých letech minulého století. 

Niall závodil. S ženskou. Měl podpatky. Vyhrál...

Zaynovo Vas Happenin'

Když navštívili dětskou nemocnici v Ghaně a věnovali jim peníze na vakcíny.

1D day, což byla pravděpodobně nejepičtější akce v dějinách celého fandomu. 

Vystupovali na závěrečném ceremoniálu Olympijských her v Londýně. 

Liamovi v Austrálii někdo ukradl spodky. 

Viděli jste někdy Niallův Leprechaunův skok? Chyba. O moc přicházíte.

Jejich převleky ve videoklipu k Best Song Ever. Bože, díky za tancujícího Liama. 

A pranky v převlecích na ulici? Nemají chybu.

Louise zastavila policie, když byl při natáčení videoklipu půlkou těla ven ze střešního okna (řídil někdo jinej).

The Adventurous Adventures of One Direction. Díl první, druhý i třetí.

Když všichni ve video-denících dostali energetický šok z energy džusu. 

Písnička It's time to get up.

Film This is us. By vystačilo na článek samo o sobě. 

Natáčení iCarly.

Vybíjená s Jamesem Cordenem.

Harry málem nestihl přebírání cen, protože se šel vyčůrat.

Nejroztomilejší selfie na světě s Jimmym Kimmelem. 

Liam Harrymu stáhl uprostřed jeho sóla na koncertě kalhoty.

Carpool Karaoke s Jamesem Cordenem. 

Cokoli s Jamesem Cordenem. Děkuji za Jamese Cordena. James Corden je bůh.

And the list could go on and on...

A já těmhle pěti idiotům kromě super hudby vděčím i za pět let smíchu a úžasných vzpomínek. Protože darling, you and me got a whole lotta history


Jo... sladký, až mě bolej zuby


Jaký jsou vaše vzpomínky (jestli na ně nějaký máte)? A když ne... pitomci, co? :D

Tak jo, díky za přečtení a teď už zpět do mého sedmnáctiletého módu :)


2 komentáře:

  1. okay. moje spomienky? Koncert v Londýne, ich posledné vystúpenie v X-Factore, roky písania poviedok s nimi, vtipy, schody vlastne ceé 4 roky sa točili okolo nich. Dva skoro okolo Hazzu ♥ my ultimate crush.

    OdpovědětVymazat