neděle 7. prosince 2014

The Walking Dead

SPOILER ALERT

Čau lidi, 

je tu polovina páté série TWD a jelikož jsem před nějakou dobou udělala video na shrnutí prvních čtyř epizod (ZDE), tak jsem se rozhodla napsat článek se stejnou tématikou i na druhou polovinu. Snad se vám bude líbit :)

5. epizoda - Self Help
V téhle epizodě se dozvídáme, že génius Eugene je ve skutečnosti idiot Eugene, kterej se snažil zachránit jen a jen sebe a nikoho jiného. No... ne že bych to nečekala. Ty hovadiny o uhlíkatých sloučeninách ve vzduchu, který mlel, mně totiž způsobovaly akorát tak záchvaty smíchu, takže to pro mě byla opravdu jenom otázka času. Každopádně Abrahamova reakce byla dokonalá. Taky bych se v tu chvíli pokusila z Eugena vymlátit duši :D Kromě toho se mi ještě víc znechutil, když sledoval Abrahama a Rositu při sexu. Ne chut ný. 

6. epizoda - Consumed
Tato epizoda poněkud popírá moje tvrzení o čtvrté epizodě, které jsem vyjádřila ve výše uvedeném videu. Na díl, který byl celý věnován Beth jsem totiž nadávala, že byl nudnej a nebavil mě, ale šestou epizodu, ve které byl pouze Daryl a Carol jsem si naprosto užívala, protože tyhle dva prostě miluju a... a vlastně je i dost dlouho shipuju, takže sledovat je spolu byla prostě báseň :D Kromě toho Darylova hláška: "Ten obraz vypadá, jako by si pes sedl do barvy a pak si o to plátno utřel prdel," ho pasovala na krále všech epizod zmíněných v tomto článku ;D

7. epizoda - Crossed
Tady začalo přitvrzovat - zajetí policajtů z Atlanty, útěk Gabriela "aby se přesvědčil" a události okolo skupiny mířící do Washingtonu, mě přišpendlilo k obrazovce na celých 45 minut a ani na chvíli jsem nemyslela na nic jiného, než na to, co se v epizodě děje. Možná jsem i začala trochu fandit Beth, aby se ve zdraví dostala z divné společnosti lidí v nemocnici. Ale jenom možná... :D 
Kromě toho, cenu losera všech zde zmíněných epizod si vybojovala Sasha, která tak tupě nechala zdrhnout policajta, který si hrál na kamaráda. 

8. epizoda - Coda
Začátek trochu nudný, nevím, čekala jsem, že když už je to mid season final, bude to od začátku do konce prostě super. Za prvé - podle mě Rick toho policistu střílet nemusel, mohl mu pomoct. 
Za druhé - s tím vysvobozením Beth podle mě dělali strašný ofrky, udělala bych to mnohem rychleji, už jen proto, že se Beth začala podezřele kamarádit s Dawn. 
Za třetí - scéna v kostele byla naprosto úžasná, k té nemám žádný výtky. 
Za čtvrté -  PANE BOŽE, KTEREJ IDIOT?!? Ne vážně, tak idiotsky napsanou smrt jsem za celých pět sérií ještě nezažila. Nechápu pointu - vždyť jen vrazila Dawn do ramene nůžky... However, její smrt jsem čekala, protože mi ji vyspoilerovali na oficiální fb stránce TWD (genialita hadr mimochodem), takže jsem skoro nebrečela. Skoro protože když brečí Daryl, tak brečí všichni, kapišto?


Snad se vám moje stručné shrnutí zbývajících epizod TWD líbilo a budete se spolu se mnou těšit na další díly KTERÝ ZAČÍNAJÍ AŽ V ÚNORU!! -_____- (Nádech, výdech...)

Adios! :)

4 komentáře:

  1. ta oficiání stránka TWD mě tak nasrala, pardon za slovník, ale to prostě nešlo!! -_- já pak jenom čekala, až to přijde, i když jsem si celý díl říkala, že si zřejmě udělali jenom srandu, ale pak to přišlo a já... Kdybych to netušila, tak bych byla tak hrozně mimo, ale teď... Jsem byla jenom naštvaná. Daryl se slzami v očích mě dostal. Jsem musela trochu popotahovat, a pak Maggie. To bylo mega. Úžasná herečka. :3 <3

    Tak já se s tebou teda těším na únorový další díl. :) ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně přesně přesně :D A snad to rychle uteče ;D CTG

      Vymazat
  2. Konečně další TWD fanoušek! :3 Ta Darylova hláška mě posadila, protože u toho jsem se nemohla nezasmát a nepustit si to znovu :D Budeme si holt muset vydržet do února. Já jsem Beth příliš nemusela, protože mi 'nabalovala' Daryla a já Daryla viděla pouze s Carol... :D I přesto mi její smrt trochu vadila a byo mi jí líto :/
    Únor normálních lidí - Valentýn. Únor u fanoušků TWD - DALŠÍ DÍLY! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne, Daryl proste bude s Carol a tecka :D diky moc za koment a unor tu bude coby dup :D CTG

      Vymazat