úterý 16. prosince 2014

Teorie o vzniku světa

Čau lidi,

myslím, že je pravý čas seznámit vás s jednou z mého dlouhého seznamů teorií o životě (na který každý den přibývají další a další) a čím jiným začít, než teorií o vzniku světa, protože bez něho bysme tady asi nebyli (i když, lidská rasa je natolik nakažlivá, že bysme si nějakou cestu našli, jenže to bych zase nemohla mít teorii o vzniku světa, protože by vznik světa jakoby neexistoval, protože bysme se rodili třeba z kytek nebo tak, ale radši už se přesunu k té teorii).

Moje teorie o vzniku světa se skládá ze dvou částí. (Logicky začneme tou první, protože kdybysme začali tou druhou, tak bysme nemohli pokračovat tou první.)





1. Část teorie:
Tato část se zaměřuje především na úplný počátek světa, na který jsou jak známo teorie dvě. Náboženská a vědní. Já byla převážně vychována tak nějak v té náboženské, ale nebyla jsem úplně blbý dítě, takže jsem si byla vědoma i té vědní části. A co udělat jiného, než tyhle dvě krásně spojit do jedné?! Jak, ptáte se? To je jednoduché, podle mé teorie Bůh řekl "Budiž světlo," a nastal Velký třesk. Tududumtum, záhada vyřešena, nemáte zač.

2. Část teorie:
Tato část plynně navazuje na část předchozí. Bůh řekl to co řekl, Velký třesk už proběhl a co teď? Adam a Eva, nebo opice. No... asi vás nepřekvapím, když řeknu opět obojí :D. Podle mě prostě v ráji byli všechny druhy živočichů, takže když je Bůh odtamtud vyhnal, Adam s Evou si šli po svejch a zvířata taky. Ti dva měli syny, Kaina a Ábela a jak dobře víme, tak Kain po nějaké době Ábela zabil. A v tuhle chvíli mám docela strach o tu náboženskou teorii, protože Kain se tak nějak neměl s kým rozmnožit, že ano. A proto jsem jim přispěchala na pomoc s mojí geniální myšlenkou, která má za to, že Kain potkal první dochovanou ženu Lucy (klid, je to jen teorie jedný šílený puberťačky). No a zamilovali se (možná i ne, o této části teorie jsem ochotná diskutovat, ostatně, šlo jim hlavně o to rozmnožit se předpokládám) a žili šťastně až do smrti. A že chudák Lucy skapala celkem brzo... Tududumtum, nemáte vůůbec zač. 





V závěru bych vás chtěla požádat pouze o jedno. LIDI PROSÍM, BERTE TO S HUMOREM :D 

Adios :)



2 komentáře:

  1. :D vysvětli kde se vzala Lucy a bude to i dobrá teorie ne jenom dobrej článek :D
    http://majdahlavackova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mam na ni danej hypertextak na clanek, je to nakej prvni nalezenej australopitek nebo tak, takze jakoby prvni "clovek" z vedeckyho hlediska :D
      A diky :D CTG

      Vymazat