úterý 28. února 2017

Prostě duha

Myslím, že změna vzhledu jde se změnou názvu ruku v ruce. A proč zrovna duhy vzhůru nohama? No, v první řadě bych si přála takové tetování a musím zjistit, jestli mě obrázek neomrzí. A taky z těchto důvodů...
O motivu duhy jsem jako o potencionálním tetování začala přemýšlet už v říjnu 2016, v období po smrti mé milované čtyřnožkyně. Tahle událost mě dostala se vším všudy, proto jsem příběh o duhovém mostu vzala za svůj. Peggy po něm prostě přešla na druhou stranu a teď je jí dobře a čeká, až přijdu. A bacha, v mé verzi nemusela přecházet, v mé se sklouzla... a pak se musela škrábat nahoru. 

Také to odkazuje na jeden z mých oblíbených citátů - když prší, hledej duhu. A to většinou dělám - věci se můžou hroutit neskutečným způsobem, ale já si vždycky najdu něco, co mě rozesměje. 

Určitě jste si všimli dvou originálních ležatých osmiček. To má dva významy. Zaprvé je osm mé oblíbené číslo a za druhé je to skutečně význam nekonečna. Beru to jako nikdy nekončící pozitivní vlny, ze kterých mohu čerpat a které mohu posílat dál. Kromě toho je to taková nekonečná brána motivující mě k tisícům možností. 
A proč má moje duha právě tyto tři barvy? Číslo tři pro mě symbolizuje víru v Boha - nejsvětější trojice (to jste nečekali co).
A barvy? Indigo je barva spolehlivosti, míru a uklidňuje. Taky zvyšuje soustředění, ale to nebude primární účel mého případného tetování.
Zelená také uklidňuje, ale kromě toho je to barva naděje, rovnováhy a přírody. Tedy reference směrem k mé psychice a budoucnosti a milované přírodě. Lidé z této barvy často cítí lásku a motivaci, nemáte zač.
A jasně oranžová je symbolem optimismu, mládí a radosti ze života. Taky je to barva mého znamení, takže tahle byla jasná.

Jak jistě víte, tak LGBT komunita má za barvu duhu. Nepatřím k této komunitě, ovšem toleruji a podporuji všechny bez ohledu na orientaci, či náboženství nebo rasu.
Jo a to otočení vzhůru nohama? Aspoň se na vás usmívá, usmáli jste se taky?

PS: Děkuji své úžasné kamarádce, která se po výtvoru tohohle veledíla na tu vysokou školu designu určitě dostane. 



Jaký je váš oblíbený symbol a jak se vám líbí nový vzhled blogu? Díky za přečtení. 




Žádné komentáře:

Okomentovat