neděle 10. července 2016

Fortunát - geniální jméno, nebo vstupenka do pekel?

Tak jsem si zamilovala jméno Fortunát. Přišlo to samo od sebe, já to nevyhledávala, ale tenhle pocit je tak silný, že si ze srdce přeji jednou porodit potomka mužského pohlaví, abych mu tohle nádherné jméno mohla dát. Problém je ale v tom, že nikdo z mého okolí toto moje nadšení nesdílí. Tudíž mám strach, aby moje dítě nestrávilo velkou část svého života s hlavou v záchodu. Protože následující odpovědi mě moc nepotěšili...

Já: Fortunát je boží jméno, můžeš mu říkat Fortek.
Hater 1: A děti mu budou říkat buzerante se zkurveným jménem. 

Já: Bude originál, od roku 1945 se žádný Fotunát nenarodil. 
Hater 2: Protože všichni ví, jaký je to debilní jméno!

Já: Líbí se ti jméno Fortunát?
Hater 3: Fortunát? To je jako Fortuna... Budu na něj chodit vsázet.

Já: Když pojmenuji dítě Fortunát, mám záruku, že druhé dítě stejného jména nebude v celým městě. 
Hater 4: A on má záruku, že bude mít furt hlavu v záchodu. 

Já: Líbí se ti jméno Fortunát? 
Hater 5: Je hezké... Pro někoho, kdo cestuje časem do budoucnosti tak z 2000 př. n. L.

Já: Proč se ti nelíbí jméno Fortunát?
Hater 6: Je proste škaredé... Kdyby bylo hezký tak ho nemá jeden člověk nebo kolik jsi to říkala někdy v době ledový, ale stovky lidí...

Já: Co říkáš na jméno Fortunát?
Hater 7: Fuj hnus.

Já: Co by sis myslela o člověku se jménem Fortunát?
Hater 8: Že ho rodiče možná považovali za štěstí, ale teď hořce litujou.

Já: Chtěla bys mít vnuka jménem Fortunát?
Hater 9: No... kdyby se jmenoval David... bylo by to lepší...

A navzdory všem ne úplně milým komentářům má tohle jméno v mém srdci stále místo. Zřejmě jednou budu v parku běhat za pejskem a batoletem. Na jednoho budu křičet Fortku a na druhého Davčo. Uvidíme, kdo se na které zavolání otočí...


Až pojmenuji dítě "Hodinky s vodotryskem", pak mě suďte :D

Jaké jméno zbožňujete vy, ale víte, že to svému dítěti nemůžete udělat? :D

2 komentáře:

  1. Hater 5 ale není hater. Přece vyjádřil jasnou podporu, že si musíš to jméno prosadit :-D

    OdpovědětVymazat