čtvrtek 23. června 2016

Tišší jako myši

Jsou mezi námi ačkoli je mnohdy nevidíme. Proplétají se davem na školních chodbách, v restauracích musejí svoje objednávky opakovat třikrát a celkově komunikace s cizími lidmi je pro ně noční můra. 
Mluvím o nesmělých lidech, jimž byla krom tohoto "handicapu" dána do vínku i tichá mluva a celková neviditelnost, takže jejich socializace je pro ně poněkud obtížnější, než pro ostatní příslušníky lidské rasy. Ale občas mě tyhle myšky vezmou vítr z plachet. To když řeknou něco tak vtipnýho, že celá místnost padne smíchy. A v poslední době se mi to stává stále častěji. 

/Na obědě řešíme vztahy spolužáku protože proč ne/
Já: Někteří lidé mají holt takové chladnější vztahy no.
Myš č.1: Třeba Elsa.

/Volám si s kamarádkou na Skypu/
Já: Tady něco voní. 
Myš č.2: Já nic necejtím. 

/Řešíme volbu šatníku našeho profesora/
Kamarádka: Vždycky ho v zimě vídám v dlouhým kabátě, v baretu a s aktovkou.
Myš č.3: Vole, bych se bál, že mě jde udat. 

/Učitel v biologii oznamuje, že je v zimě důležitý jíst hodně zeleniny/
Já: Jasně, budu chodit v zimě do lesa pro jahody jako Maruška. 
Myš č.1: Protože jahody jsou zelenina. 

/Kupujeme si zmrzku a já se chlubím, že jsem někde viděla fotku zmrzliny s příchutí Viagry/
Myš č.2: Tak to tam dají úplně všechno možný, aby ti bylo blbě, ne?
Já: Cože?
Myš č.2: No, je to takový to jak pak dlouho sedíš na záchodě, ne?
Já: Ne...

/Hledáme v češtině personifikaci v básni/
Spolužačka: Mladá zima...?
Učitelka: Přiřazujeme zimě lidskou vlastnost, ano, může být.
Myš č.1: Protože mládí je vlastnost. 


Ale vážně absolutely!

Máte ve svém okolí taky nějakou vtipnou myš? Díky za přečtení :)

Žádné komentáře:

Okomentovat