sobota 4. června 2016

Moje sestra mě málem zabila, aneb návštěva u kosmetičky

Moje sestra je v hloubi duši úžasný a citlivý tvor. Hodně hluboko. Ale mám ji v podstatě víceméně ráda, takže se ji snažím obdarovávat hezkými dárky a zároveň ji moc nenaštvat. Nedávno se mi ale nepovedlo ani jedno z toho. Dala jsem jí poukázku ke kosmetičce a já málem dostala pár do nosu.

V podstatě jsem ten nejúžasnější člověk na světě. Dřív jsem jí obočí trhala sama, ale její řev, nadávky a výhrůžky, že jsem dcera smrti, mě po nějaké době přestali bavit a já jsem naznala, že je čas navštívit profesionála. Nutno podotknout, že jsem tento geniální nápad dostala už v prosinci a poukaz na vytrhání obočí se na poličce bez zájmu povaloval nějakých pět měsíců, než konečně nastal jeho den. 

Už týden před návštěvou v salónu na mě moje soukrevnice vrhala vražedné pohledy, ujišťovala, že mě nenávidí a chvílemi oznamovala, že nikam nejde. Ve výsledku jsem musela čestně slíbit, že tam půjdu s ní, nebo by snad poukaz nakonec nenávratně propadl do hlubin dějin. 

Ještě ten den jsem dostala výhružnou sms, že pokud to bude bolet, zabije mě. Neměla jsem sílu odepisovat, že trhání obočí většinou bolí a že není v mé moci to jakkoli změnit, proto jsem se modlila ke všem bohům světa, aby to moji sestru nějakým zázrakem skutečně moc nebolelo. 

To odpoledne jsme se sešli a já následujících třicet minut měla pocit, že jsem se ocitla ve večerníčku Medvědí bratři

"Ahoj."
"Hm."
"Tak jdeme?"
"Hm."

"Už jsme tady."
"Hm."
"Musím tam fakt s tebou?"
"H.. JO!"

"Dobrý den!"
"Dobrhm denhm hm hm."
"Dobrý, vy jdete na to trhání, co?"
"Hm."

"Předpokládám, že tomu chcete dát hlavně nějaký tvar?"
"Hm."
"Vy si obočí moc netrháte, co?"
"Hm."

A takhle to šlo ještě nějakou chvíli, zatímco já si s paní kosmetičkou povídala o různých typech horkých vosků a krémů na pleť. Potom moje sestra zmizela tak rychle, jak se objevila a ještě i doma na mě vrhala četné vražedné pohledy. A příští pátek tam jde znovu, tentokrát už sama. 


Tak daleko jsme se ještě nedostali. Spíš by mě kopla...

Taky musíte občas svého sourozence do něčeho nutit i násilím? Díky za přečtení :)

1 komentář:

  1. Obočí, ačkoliv se nezdá je jednímz nejdůležitějších prvků na obličeji. Nestačí být krásně namalovaná. Osobně mi trhání obočí nevadí jen možná citlivá část dole, kde je kůže volná a není "upevněná na kůži" . Tímhle jsem prakticky chtěla říci to, že obočí je nutné udržovat. Nejlepší způsob je voskem, ale já si spíše obočí vytrhávám.
    Určitě jí to zvýraznilo a zkrásnilo obličej :)
    http://karlajonasova.wix.com/karla

    OdpovědětVymazat