pondělí 30. května 2016

To lidi zabíjí, Kájooo!

Tuto hlášku si nemohu odpustit prakticky nikdy, když se svou spřízněnou duší přijdu do styku. Může si za to sama, neměla mi posílat video s vraždící lamou Kájou. A já doufám, že po přečtení následujícího článku tahle podstatná osoba třeba přestane mít neustálou chuť zavraždit mě.

Znáte takovej ten moment, kdy někoho vidíte poprvý a říkáte si: "Jé, ten člověk je super, s tím se budu kamarádit."
Tak přesně takovej pocit jsem měla, když jsem tohle stvoření potkala na zápisu do tanečních někdy na jaře roku 2014. Prostě jsem naznala, že budeme super kamarádky. A naznala jsem správně.

"Vypadáš jako jedna holka, co znám."
"No, ale nejsem."
"To neva, budu tě mít ráda."

V tanečních jsme se poté vyznačovaly tím, že jsme si mezi sebou přehazovaly nechtěného tanečníka, jenž nám dosahoval k vrchní hranici podprsenky a tančit uměl asi jako kuře při astmatickém záchvatu. Přímo jsme se modlily, abychom mohly místo tančení s ním sedět, a to už je co říct. 

"Teď s ním jdeš ty!"
"Ne, řekne tobě, máš větší prsa."

Na utužení našeho vztahu a našich tanečních schopností (hlavně toho vztahu), jsme se v lednu roku 2015 vydaly do kurzu pro pokročilé, což bylo vzhledem k naším schopnostem to nejtroufalejší, co jsme si vymyslely, ale HEJ - aspoň jsme naprosto psychicky vydeptaly naše taneční partnery!

"Kolikrát jsi mu šlápla na nohu?"
"Jen třináckrát!"


Nejvíc nás asi stmelilo zjištění, že v silné nelibosti udržujeme tutéž osobu. Že prý lidi stmeluje láska a jídlo? Zkuste si strávit odpoledne nasazováním na vašeho úhlavního nepřítele a hned budete mít lehčí krok!

Nepublikovatelné výrazy.

Další bod našeho vztahu se odvíjel od jejího životního stylu veganství. Jako já její rozhodnutí respektuji, víceméně s ním souhlasím a chápu všechny důvody, které jí k tomu vedly, ale to mléko do kafe jí stejně vždycky nabídnu, když je u nás. 

"Chceš mlíko?"
"Jsi kráva."
"No vždyť, chceš to mlíko? :D"

A poslední věc je její neuvěřitelná schopnost a potřeba seznamovat mě s novými lidmi. Nikdy nezapomenu na naši konverzaci, kdy mě chtěla před nějakou dobou představit tomu poslednímu. 

"Jak se jmenuje?"
"Josef."
"Hm, Pepani bejvaj tlustý. Je hezkej?"
"Víš, jak my dvě vidíme hezkej."
"Takže je hnusnej."
"Ne, je docela cute a vtipnej. Těšíš se?"
"Nevím, neznám ho, nic nečekám."
"To je fajn, při nejhorším nepůjdeš zklamaná."
"Takže je hnusnej."

Plot Twist: Není hnusnej.

A já jsem jen tak mimochodem ráda až na měsíc a třikrát tolik, že někoho takovýho, jako je Káááája ve svým životě mám.


Ne, to jsem si prostě nemohla odpustit :D

Taky máte v životě někoho podobnýho? Díky za přečtení :)

1 komentář:

  1. Kurz pro pokročilé byl brkačka. kurz pro pokročilé pokročilé už trochu potu stojí :-D

    OdpovědětVymazat