pátek 13. května 2016

POP Pilates

POP Pilates se věnuji už rok. Za tu dobu mi do pokoje bezpočtukrát vrazila sestra/máma/pes/jakýkoli jiný rodinný příslušník s vyděšeným výrazem a zbraní v ruce ve snaze zachránit mě od jisté smrti. Většinou mě našli naprosto zničenou, zpocenou a řvoucí na instruktorku ve videu nepublikovatelné výrazy. A ačkoli jsou momenty, kdy POP Pilates a všechno s tím související skutečně nenávidím, každý den si stejně najdu hodinu svého času, kterou této úžasné aktivitě věnuji.

Moje minulé já by nade mnou zaplakalo. To, že dám přednost cvičení před sledováním seriálů je ještě v pohodě. I to, že si raději dám do těla, než abych se učila. Ale když jsem šla cvičit i na Štědrý den místo Šíleně smutný princezny a i v létě jsem při odpolední brigádě obětovala hodinu ranního spánku, abych si mohla zacvičit, to už něco znamená.

POP Pilates totiž není jenom work out. Je to zábava. Jsou to video challenge na oblíbené songy. Je to komunita plná lidí, kteří vás bezmezně podporují ve vaší cestě ať už jste začátečník, nebo ostřílený mazák uvažující o získání certifikátu na samotné předcvičování. 

Od svého předchůdce, Pilates, se liší několika základními znaky. Jak sama Cassey, stvořitelka POP Pilates, říká, je to tanec na karimatce. Cvičíte v rytmu hudby, tudíž je work out intenzivnější, rychlejší a také mnohem zábavnější. Ve svých videích Cassey často využívá písně vévodící hitparádám a v neposlední řadě je tu již zmíněná obrovská komunita akčních Popsters, ke které se můžete přidat ať už v POP Pilates aplikaci, nebo skrz Instagram.

Cvičit můžete několika způsoby. Buď si můžete najít jednotlivé krátké výzvy, u kterých se patřičně zapotíte, nebo můžete najet na PIIT videa, která při 4 zopakování tvoří jeden celý work out, nebo se vám nabízí měsíční kalendář plný zábavných videí, které Cassey neustále obměňuje, takže vás nikdy neznudí.  

Vtip je v tom, že teď už se opravdu nemůžete na nic vymlouvat. Čas? Výzvy trvají tři minuty. Chuť? Cassey vás vždy nakazí svojí dobrou náladou. Prostředky? Stačí vám fungující WiFi. Takže žádné výmluvy a s chutí do toho!





Žádné komentáře:

Okomentovat