středa 13. dubna 2016

Know or Go

Tuto povídku jsem napsala na základě této hry v Ellen show.
*ship jméno = spojení dvou jmen lidí v páru, Jim a Stella → Jella

"Přísahám bohu Jime, jestli něco zkazíš a já spadnu, budu tě muset zavraždit," varuji svoji drahou polovičku chvilku před tím, než máme přijít k Ellen na pódium.
"Neboj, zlato, vím o tobě všechno. Počkej... kdy máš narozeniny?" zažertuje a já ho uhodím do hrudi. 
"Vyhrajeme," oznámí sebevědomě a já se podívám na další dva páry se kterými máme soutěžit. Nejsem si jistá, ale Channing Tatum se svou ženou a YouTuberka Colleen Evans vypadají sehraněji než my. Krom toho jsou neuvěřitelně milí a vtipní. Chci Jimovi říct o svých pochybách, ale na to už není čas, show začíná. 

"Takže..." začne Ellen mluvit, zatímco já stojím na Know or Go přístroji, který se jeví mnohem vyšší, když jste vážně NA něm.
"... na počest Valentýna jsem se rozhodla udělat další párovou verzi Know or Go, ale tentokrát budeme hrát se slavnými páry!" řekne Ellen a všichni jí zatleskají. 
"Máme tady Channinga Tatuma s jeho ženou Jennou, Colleen Evans s mužem Joshuou a bubeníka Jima Hulla z kapely Fig se svou krásnou přítelkyní Stellou, také známé pod ship jménem Jella, což je pravděpodobně jediné ship jméno znějící jako pofidérní značka sladkosti," Ellen nás všechny představí a publikum se zasměje nad její připomínkou ohledně nás dvou. 
Musím uznat, že bych se dokázala přejíst pofidérní sladkostí se jménem Jella.

"Začneme s panem a paní Tatum. Budu se ptát Channinga na otázky týkající se Jenny a jejich vztahu a jestli odpoví špatně, zažijeme spoustu legrace." 
Zasměji se společně s ostatními a Jim na mě mrkne. Je si naprosto jistý, že vyhrajeme. 

"Takže Channingu, jak se jmenovalo Jennino zvířátko, když byla malá holčička?" otočí se Ellen na jednoho z mých nejoblíbenějších herců a on bez zaváhání odpoví. 
"Byla to kočka jménem Fox!" Jenna kývne a Ellen se přesune k další otázce.
"Dobře, kterou věc na tobě Jenna nejvíc nesnáší?" zeptá se Ellen a v publiku to zašumí. Kdo by mohl cokoli nesnášet na jednom z nejkrásnějších chlapů na světě?
Channing chvilku přemýšlí a pak se usměje. Myslí si, že ví správnou odpověď. Mně je ale jasné, že neví - chlapi nikdy neodpoví na otázky tohoto typu správně. 
Je to jimi, ne námi, prostě jsou hloupí.
"Je to moje chrápání," odpoví, ale Ellen zavrtí hlavou. 
"Jenno, chceš odpovědět za něj?" 
"Jo, nejvíc nesnáším když při hádce nechce přiznat, že mám pravdu," odpoví Jenna s úšklebkem a všichni se zasmějou. 
"No jistě, že to nepřizná, pak byste se neměli proč hádat," pokusí se Ellen Channinga obhájit, ale hra je hra a jakmile Ellen mačká osudný knoflík, Jenna padá dovnitř přístroje. Doufám, že tam jsou polštáře.

"Teď se přesuneme k dalšímu sezdanému páru, Evansovým!"

--------------------------------------

"Wow, vydrželi jste vážně dlouho, ale fakt, že Joshua neví, jak se jmenoval Colleenin první kluk ve školce, vám to také prohrál. Zatím Colleen!" zmáčkne Ellen knoflík a my jsme tak na řadě.

"A poslední pár zde je Jella. Upřímně, Jim vypadá, že si nepamatuje ani svoje narozeniny, ale kdo ví, třeba překvapí," zažertuje Ellen a já si povzdechnu. Má trochu pravdu, miluju ho, ale někdy je tak hloupý, že mě nutí přehodnocovat moje životní rozhodnutí.

"Stello, jsi připravena spadnout?" zeptá se Ellen, zatímco Jim protestuje. 
"Ne, ale co mám dělat, když jsem si pro život vybrala jeho?" řeknu a Jim zalapá po dechu. 
"Wow, kdo spí dneska na gauči?" snaží se vypadat vážně, ale jiskra v očích ho prozradí. I tak se rozhodnu hrát s ním. 
"No, byl bys to ty, ale ještě pořád jsi nesestavil ten gauč dohromady, takže..." setřu ho a publikum mi zatleská. Jim nade mnou zavrtí hlavou a já mu pošlu vzdušný polibek. Ellen se vrhne na otázky. 
"Jime, co byla první věc, kterou jsi dal Stelle, když jste spolu začali chodit?"
"Jakože úplně první?"
"Ano."
"Tak to bude lízátko s příchutí zeleného jablka, pamatuji si, že na našem prvním rande se zmínila, že miluje všechno s příchutí zeleného jablka, a když jsem šel na naše druhé rande, prošel jsem kolem cukrárny, kde shodou okolností bylo i to lízátko a já si na ni vzpomněl, tak jsem ho koupil," podá vyčerpávající odpověď a publikum plné dospívajících dívek vypadá, že se rozteče. 
"To je sladké, ale to nebyla Stellina odpověď, protože pravděpodobně nepočítá druhé rande jako chození. Takže ještě jednou, co byla první věc, kterou si jí dal, když jste spolu ZAČALI chodit?" zeptá se Ellen znovu a Jim se zašklebí, protože neuznala jeho roztomilou odpověď.
"Takže je to ten suvenýr Golden Gate Bridge, který má na klíčích?" odpoví Jim a já se zaraduji. Je!
"Správně, Jime, tak k další otázce. Co byla poslední věc, kvůli které jste se hádali?"
"Hmm, pohádali jsme se asi před pěti minutami, ale to už měla tyhle otázky vyplněné, tak to bude asi hádka ohledně mých stravovacích návyků..." řekne s lehkým zaváháním a Ellen si toho všimne. 
"Co je s tvými stravovacími návyky?"
"Nic!"
"Všechno!" řeknu ve stejnou chvíli a lidé se zasmějí. 
"Je hrozně vybíravý! Nejí houby, ale na pizze je snese. Nesnáší dušenou brokolici, ale vařená mu nevadí..." zavrtím hlavou, když popíšu jeho hroznou vlastnost. Jenom myšlenky na ni mě rozčilují!
Ellen moje stěžování pobaví, ale přesune se k další otázce. 
"Jime, kolik chce mít Stella jednou dětí a jak je chce pojmenovat?" položí jednu z těch osobnějších otázek, ale já jsem si jistá, že Jim ví správnou odpověď.
"Chceme mít tři děti a pojmenujeme je Daniel, Veronnica a buď Angela nebo David," řekne sebevědomě a fakt, že použil my místo ona mi vžene červeň do tváří. Jim ví co udělal, a tak na mě mrkne. Lidé šílí. 
"Wow, to bylo sladké, že mě asi rozbolí zuby," okomentuje Ellen se smíchem a podívá se na svoje kartičky. 
"Jime, když zodpovíš následující dvě otázky správně, vyhrajete dnešní soutěž. Ale nechci na tebe vyvíjet žádný tlak. Jaký je Stellin nejoblíbenější vánoční film?" 
"Grinch."
"A nejpodlejší otázka. Kdy máte výročí?" přečte Ellen poslední otázku a já se usměju. Máme vyhráno, to musí vědět.
Když se ale podívám na Jima, nevypadá moc jistě. Dělá si srandu?! Vždyť jsem mu to datum opakovala od rána!
"Jime, jestli nevíš, budu muset nechat Stellu spadnout..." varuje Ellen a on se zachmuří ještě víc. Snaží se, ale v pamatování si dat je vážně špatnej. 
"Sbohem, Stello," řekne Ellen a já spadnu do hromady polštářů. Je to tady vlastně docela pohodlné. Jim se objeví ve chvilce.
"Promiň zlato, v datech jsem strašnej," omluví se a pomůže mi z polštářů ven. 
"Je to prvního dubna, ty pako! Budu na tebe muset vymyslet nějakej ďábelskej vtípek, abys na to už nikdy nezapomněl!" bouchnu ho do ramene a on mě s úsměvem obejme. 
"Ale byla to sranda ne?"
"Jo. Ale příště nahoře stojíš ty!"


Jestli jste dočetli až sem, tak wow, díky. Snad se povídka aspoň trochu líbila :)

Žádné komentáře:

Okomentovat