neděle 13. března 2016

The Walking Dead

Čau lidi,

čtveřici dalších dílů TWD máme za sebou (jo, vím, že dnes vychází už pátej), tak mě napadlo si je všechny zase pěkně shrnout a ohodnotit.

9. No Way Out

Tahle epizoda byla pojmenovaná vážně trefně, protože chvílemi jsem měla pocit, že z tohohle opravdu není úniku. Magie scénáristů ale opět zafungovala a všechny důležité postavy to zase přežily. Daryl odstřelil tucet chlapů na motorkách a Wolf se nedostal přes Carol. To mě mrzelo, ráda bych viděla, jak by se jeho postava vyvíjela. Sam si za to mohl sám a jeho máma vlastně taky. A že Michonne konečně probodla toho třetího troublemakera je jen dobře. Co mě ale nejde do hlavy je, jak Carl mohl přežít vystřelené oko. Ale když je někdo důležitý, přežije i sežrání zombíkama (Glenn).
Jinak slabší epizoda: 70%

10. The Next World

Pane Bože, děkuji ti za Ježíše. Tahle věta vytržená z kontextu zní asi jinak, než jak ji zamýšlím, ale vážně - tohle byla historicky první epizoda, u které jsem se smála jako blázen. Jak těm dvěma idiotům Ježíš ukradl auto, jak se za ním pak hnali a on jim nakonec skončil na střeše, to všechno bylo super, ale ne úžasný. Ale to, jak se za ním pak Daryl honil po louce, mi připadalo jako scéna z nějakého dětského animáku a mně tekly slzy smíchu. Konec mi trochu zkazilo to, že Rick poté, co ztratil blbou blondýnu, ojel Michonne, ale co už. 
I tak super: 100%

11. Knots Unite

Rick se nám zbláznil. Zase. Nebo má nějakou úchylku ohledně ničení lidských krčních tepen, jinak si jeho chování už vážně nedokážu vysvětlit. Jinak Ježíš pořád válí. Navíc je to krásnej chlap. A Gregory je pěknej kus zmrda, kterýho bych přirovnala ke Guvernérovi předtím, než mu dočista hráblo. Ale je hezké vidět střípek naděje v podobě těhotenství Maggie. Kazí to jen fakt, že se ohledně toho stejně určitě něco posere. 
Ušlo to: 85%

12. Not Tomorrow Yet

Jedna z nejkrvavějších epizod v šesté sérii. Budiž jim odpuštěno, protože všichni mrtví byli podle všeho pěkní zmetci. Vadí mi dvě věci: jak si Carol hraje na strašně hodnou (opět) a že Maggie vůbec někam lezla. Má zůstat doma a číst si těhotenské knížky. Každopádně pobavila scéna s Abrahamem. Další vlaštovka, která má značit to, že i když svět jde do prdele, chlapi mají pořád čas přemýšlet, s kterou ženskou chtějí být. Jinak vážně doufám, že bude Maggie v pořádku. Chci vidět mimino.
Ale jo: 90%

To nečekali...

Je tvoje chvíle, holka!

Jak se uplynulé epizody líbily vám? Díky za přečtení :)


Žádné komentáře:

Okomentovat