středa 23. března 2016

Mořského panice ve snu viděti, španělskou olympiádu málem prošvihnouti

Tak jsem si užila koupel s fakt pěkným chlapem. Respektive s jeho horní půlkou těla. Od pasu dolů měl rybí ocas, takže jsem z té koupele ani nic neměla. Jo a taky se to překvapivě odehrálo jen ve snu, což byla předzvěst zlých událostí.

Možná to byla degenerace způsobená nadměrným se učením španělštiny, ale když jsem si v úterý ráno znovu přehrála tu bláznovinu, co se mi přes noc odehrála v hlavě, měla jsem neodbytný pocit, že se něco stane. Svrběl mě nos a bolel levej palec u nohy. Bohužel v této kombinaci nikdy nepoznám, jestli je nadcházející událost špatná nebo dobrá, tak jsem svrbění hodila za hlavu a zvesela vyrazila na první hodinu biologie. 

Po ní jsem ne už tak zvesela přemisťovala svoji maličkost na učebnu fyziky. Naznala jsem, že svrbění nosu proběhlo kvůli písemce na vylučovací soustavu, jež v sobě obsahovala mně ne úplně známá fakta, a proto jsem to i se zvyšující se bolestí levého palce u nohy spokojeně ignorovala.

"Řekl někdy někomu jménem?" zamyslela jsem se hluboce v hodině fyziky, avšak ne nad problematikou vzorečku, pouze nad naším učitelem.  
"Ne," dostalo se mi odpovědi a pak někdo zaklepal. Učitel došel ke dveřím a vzápětí se na mě otočil.
"Terezko?"
Už chápu rčení, že by se v člověku krve nedořezal. Lekla jsem se, až se ve mně dítě hnulo a v další minutě pochopila též rčení mít nohy jako z olova. A za dveřmi stála učitelka španělštiny, oznamující mi, že olympiáda ze španělštiny se koná již dnes. Protože vůbec mi před týdnem neřekla, že bude až ve středu.

Tak jsem si zahrála na inteligenta, poslechla jsem si povídání o španělském městu (a předstírala, že mu rozumím), doplňovala do španělského testu španělské věty (a předstírala, že vím o čem čtu) a nakonec si pokecala s komisí a životě ve vícegeneračním baráku. A při popisování obrázku jsem místo věty: Žena zalévá kytky. řekla: Žena obdarovává kytky. A skončila jsem čtvrtá. Ze čtyř.

A proto požaduji o zápis do snáře: Mořského panice ve snu viděti, den celý posraný míti. 


Ty vole takový plejtvání svalů na něco nepoužitelnýho 

Díky za přečtení :)

2 komentáře: