úterý 8. března 2016

Relationship goals?! Dá se říct...

Tak jsem strávila víkend se svou sestrou a jejím přítelem. Poté, co jsem si zvykla na jejich vzájemné lechtání, ječení, strkání, kousání, kopání a další láskyplné projevy, vzala jsem si tužku a papír a jala se psát poznámky. Protože tohle si nemůžu nechat jen pro sebe. 

V první řadě mě fascinuje jejich komentáře k vzájemné vůni. A ne, nemyslím to v dobrém slova smyslu. 
Proto výkřiky typu:


Ty ses zul!
Už vím, kam zmizela ta česneková pomazánka!
Jestli ty fazole sežereš, tak spíš jinde!

jsou u nás na denním pořádku.

Stejně tak hodnotí i svou inteligenci:


Ty máš nápady, jak mladá vrana!
Jo tys myslel?! Tak do toho příště i šlápni!

V neposlední řadě se vždy skvěle bavím tím, když sestra komentuje přítelovy sprchovací schopnosti (aka v koupelně je potopa):


Ty vole, plaváček přišel!
Nerodila tě matka do vody?!
Příště se půjdeš koupat do studny!

Co mě ale minule zaujalo natolik, že jsem si jejich hlášky zapsala, byla jejich rvačka. Začalo to jednoduše. 

Sestra se rozhodla hrát si na mouchu a dloubat svoji drahou polovičku do žeber...

Sestra: Bzzz! To je moucha, víš?
Její kluk: /odstrkuje ji/ Mouchy zabíjím! 
Sestra: Tak teď budu komár. Nebo ne - vážka, taková ta s modrým tělíčkem a průhlednýma křidýlkama. Tu nemůžeš zabít, ty jsou chráněný!

Bitka pokračovala...

Sestra: Jau mě kouše, všivák! Nebuď agresivní, Kubíne! /rozmachuje se, aby ho bouchla do rozkroku/ Teď přijde buldozer a nejen octomilka!

A nakonec to vyústilo v polemizování nad novou českou vycházející skupinou hrající na Óčku. 

Sestra: To je ta dobrá skupina! Ta Vteřina, nebo Hodina nebo jak se to jmenuje...
Její kluk: Tejden ty vole...


Jop... oni za čtyřicet let...

Máte někde v okolí takovýhle vzor budoucího vztahu? Nebo v takovém vztahu jste? Díky za přečtení :)

Žádné komentáře:

Okomentovat