úterý 28. července 2015

Minulé životy

V dávných časech za dlouhých deštivých dnů se lidé scházeli v chalupách, aby si společně vyprávěli historky z dob dávno minulých. V dnešních časech se lidé za deštivých dnů scházejí, aby si mohli stěžovat, že blbne wifi, a když ji konečně zprovozní, jen tak ze srandy si na internetu vyhledají astrologický test na minulé životy, protože proč ne když jo? 

Když jsme se s kamarádkou prokousaly milionem stránek, které vám "zaručeně" určí váš minulý život jen podle data narození, či podle pár jednoduchých otázek a odeslané SMS zprávy (nakašlat, už tak mám malej kredit), dostaly jsme se na web, který vypadal aspoň trochu seriózně. A hon za našimi minulými mohl začít...

Problém ale nastal už u první tabulky. Já ji nechápala vůbec a kamarádka vydedukovala, že je to jen pro lidi, který se narodili do roku 1989. Na okamžik jsme byli v koncích, než jsme zjistily, že nějaká dobrá duše dopočítala hodnoty i pro ročníky devadesátek (tzn. pro ty nejlepší). To nám zatím určilo jenom písmena našeho narození, ze kterého později kamarádka zjistila, že ona byla muž a já žena. To byl další kámen úrazu. Naštvala jsem se, pač jsem chtěla bejt chlap aspoň někdy kdysi a ono zase prd. Ale co už, jdeme dál.

V okamžiku, kdy kamarádka vyluštila, že jsem se narodila mezi roky 1725 až 1749, už jsem začala trochu pochybovat. Vždycky jsem myslela, že si v podvědomí neseme určitou spojitost s dobou, ve které jsme snad kdysi žili, ale osmnácté století v mém mozku zastává období temna. Kámoška na tom se svým osmým stoletím nebyla o moc líp. 

Když mi dál vyšlo, že jsem se narodila a žila někde v Iráku, Kuwajtu, či Emirátech, o falešnosti chaotických tabulek jsem byla naprosto přesvědčená. Západ, Evropa - k tomu bych si vztah našla, Asie - NIKDY

Aby toho nebylo málo, v tabulkách nebylo ani moje tehdejší povolání, nýbrž povolání mého muže. Ten byl hospodský, hoteliér, holič, nebo lazebník. 

Sečteno podtrženo jsem byla v osmnáctým století uklízečka v hospodě někde na Arabském poloostrově. 

Když jsem myslela, že už to horší být nemůže, vyluštily jsme můj tehdejší charakter. Byla jsem bezohledná, pečlivě vážící svá rozhodnutí a s dobrým sebeovládáním. Měla jsem silnou osobnost a takoví lidé jsou často obdivování, ale málokdy milováni. 

Takže jsem byla uklízečka v hospodě někde v Emirátech s manželem, kterej mě k tomu všemu neměl ani rád.

V závěru našeho testu jsem se ani nedivila, že nesnáším Východ.

Jediné, co mě potěšilo, byl úkol pro můj současný život. Mám dělat vše proto, aby na světě bylo méně násilí a disharmonie. Přinejmenším se mám snažit pochopit příčiny, které tyto jevy vyvolávají. 

Tak jo. Já jdu rozsévat světový mír a přát si, abych někdy našla někoho, kdo mi skutečně poodhalí tajemství mého minulého života. 
No jestli jo, tak jsem v Asii fakt nebydlela

Děkuji za přečtení mého článku a podělte se, jaký je Váš názor na minulé životy :)

Žádné komentáře:

Okomentovat