úterý 23. června 2015

Můj mozek je idiot

Občas mám pocit, že si ze mě můj mozek dělá dost slušnou srandu. V některých chvílích mě očividně nesnáší tak moc, jakoby snad ani nebyl můj. Ale pořád ho mám ráda, jako by byl můj vlastní. Přeci jenom spolu budeme až do konce života.

Někdy si ale říkám, že to s ním do konce života fakt nedám. Má momenty, kdy se chová jako totální idiot a mně nezbývá nic jiného, než ho poslouchat a pak mlátit hlavou o zeď. Aspoň trochu mu to oplatím, hajzlovi.

Jsou tu ale i chvíle, kdy je moje nejdůležitější část těla prostě jen škodolibá jako prase a přivádí mě tím k šílenství. Asi bych se ani nedopočítala momentů, kdy se rozhodl, že bude hrát jednu a tu samou písničku v tom nejmíň vhodným momentě.
Protože proč by si nemohl přehrávat Love is an open door pořád dokola při čtvrtletce z matiky?
Nebo znělku ze Sama doma, když se člověk fakt SNAŽÍ soustředit na děják, ale týdam tadadydam mu v tom brání.
Nakonec je taky strašná sranda jet Party Shaker 24/7, když teď VÁŽNĚ nemůžu tancovat.
Opakovat ale část nějaké písničku, jejíž název netuším, je sebevražda pro něj samotného, protože on se pak cítí, jako by měl vybouchnout.

To ale není všechno. 

Můj mozek má velkou fantazii. A když říkám velkou, tak vlastně myslím OBROVSKOU
Dám příklad. V noci slyšíte velký hluk. 
Člověk s malou fantazií pokrčí rameny a jde spát. 
Člověk s velkou fantazií se začne bát, že je venku zloděj a jde raději všechno zkontrolovat, ale když zjistí, že je všechno v pořádku, uklidní se a jde spát.
Člověk s OBROVSKOU fantazií se naprosto vyděsí, zaleze pod peřinu, připraví si pod polštář nejtvrdší věc, kterou nahmatal na stole, protože dál se jít bojí a zkontroluje čas na telefonu, aby mohl policistům druhý den ráno poskytnout přesné svědectví (jestli ovšem útok toho kanibala co stojí za dveřmi a zombíka co pochoduje pod balkónem přežije).

Taky si se mnou občas hraje na osla a mrkev. Nějaká vzpomínka je mrkev a já jsem ten osel, co se za ní honí. Mozek mi ji drží před očima, hraje si se mnou, ale zaboha mě nenechá, abych si na ni skutečně vzpomněla. 

Přemýšlení nad věcmi, který nejdou změnit je taky jeho velice oblíbená činnost.

A VE TŘI RÁNO JEDEM MAKARÉNU.

Největší podpáskovka ovšem je, když mi zcela nečekaně připomene nějakou kravinu, kterou jsem kdysi udělala. Hej, to ty jsi mi tvrdil, že je to dobrý nápad, tak teď nepruď! (OK, uznávám, asi jsi byl v tu chvíli vypnutej...)


Bylo tam tolik meme na mozek, že jsem vám na ten obrázek dala hypertexťák

Co dělá váš mozek a vás to přivádí k šílenství? :) Díky za přečtení!


Žádné komentáře:

Okomentovat