neděle 28. června 2015

Love Wins

Tohle heslo je od pátku neustále opakováno nejen v USA, ale i všude po světě. A já myslím, že nejsem jediná hetero-osoba, která je z toho snad ještě nadšenější než lidi, kterých se to skutečně týká. 




Vím, že to nemusím nějak extra rozepisovat. V pátek 26. 6. 2015 se navždy změnila historie Spojených států amerických tím, že byly zlegalizované sňatky homosexuálů ve VŠECH státech této země.

OHŇOSTROJE, JEDNOROŽCI A DUHY

Nevím, na jednu stranu si říkám, že jim to přece jenom trvalo docela dlouho, ale na druhou stranu odhazuji všechny věci za hlavu a šílím protoŽE OMG CHÁPETE, ŽE JE TO PROSTĚ NAPROSTO ÚŽASNÝ PROTOŽE PŘED STO LETY BYLO TRESTNÝ SNAD JENOM ŘÍCT, ŽE JSI HOMOSEXUÁL A TEĎKA SI V TÝHLE OBROVSKÝ ZEMI MŮŽEŠ KDEKOLI VZÍT KOHOKOLI CHCEŠ?!

Teda... nevím, jestli by vás nechali vzít si svýho psa nebo kočku, ale to taky přijde, takže klid.

A teď už vážně a trochu k věci. 

Podle mého názoru je vážně strašně důležité, že byly v USA zlegalizované sňatky homosexuálů, protože co si budeme povídat - je to jeden z největších států světa nejen co se týká rozlohy, ale i vlivu na ostatní státy po celém světě. A jestli tahle "drobná" úprava v americké ústavě ovlivní byť jen jeden maličký státeček ke stejnému činu, bude to mít obrovský dopad v celé LGBT komunitě. 
Krom toho to podle mě i přispívá ke sjednocení celého světa (well, that was deep). Ne vážně, když prezident tak velké země oznámí legalizaci něčeho tak kontroverzního, a většina země i světa oslavuje (jasně, je tu i hromada odpůrců, ale v rámci počtu příznivců jsou podle mě opravdu v nepoměru), tak si člověk tak nějak uvědomí, že ten svět možná nepůjde úplně do kytek...
A v závěru mého nadšeného článku bych chtěla prakticky jen zopakovat bod jedna. Doufám, modlím se a věřím, že jednoho dne budu mít možnost tuhle věc oslavovat i tady u nás v Česku. A taky doufám, že v tu chvíli už nebudu stařena nad hrobem. Protože žít ve světě, kde je se všemi lidmi zacházeno úplně stejně bez ohledu na to, jací se narodili, jo to by bylo fajn...


Tenhle obrázek tweetl sám Barack Obama, první ČERNÝ prezident USA. Taky cítíte tu symboliku? :)

Kdyby si někdo chtěl poslechnout můj trochu rozsáhlejší názor na toto téma...

PS: Vím, že jsem přehnaně optimistická a že to nějakou dobu potrvá, než se tenhle zákon dostane jak do naší země, tak i do zemí ještě východnějších, ale nechte mě trochu snít. A věřte ;)

Napište mi svůj názor na tohle téma. Ráda si rozšířím obzory :)



6 komentářů:

  1. Mám naprosto stejný názor :-) Když se ti lidé mají rádi, tak proč by spolu nemohli být?? :-)
    Pěkný a vtipný článek, stávám se pravidelnou čtenářkou :-)

    http://deathless-ginger-wight.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. pěkný článek, máš zase trochu jiný názor než já, možná je to i tím, že jsi měla přístup k informacím hned, já až po dovolené :/ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :). Možná, nebo taky tím, že ohledně informací radši sjíždím twitter a facebook už vážně moc neřeším :D CTG

      Vymazat
  3. Zcela souhlasím. :)
    Skvělý článek, na video mrknu večer. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Nelekni se tý kvality prosím, jde o myšlenku :) CTG

      Vymazat