pátek 5. června 2015

Cassey Ho je královna

Čau lidi,

tak jsem se rozhodla se zase jednou podělit o to, jak se doma dřu k smrti. Už několikrát jsem na blog sdílela POP Pilates instruktorku a YouTuberku Cassey Ho. Skládala jsem si z jejich videí workouty. Nedávno jsem ale zašla ještě dál...

No, nedávno... Na Blogilatesin cvičební kalendář jsem vlastně najela už v dubnu, jen jsem si nebyla jistá, jak dlouho ho vydržím. A hele - je červen a já pořád žiju! A dovolím si tvrdit, že mám dokonce i o trochu víc svalů, míň tuku a víc sebevědomí. A to se přeci vyplatí, ne? ;)

V první řadě bych měla podotknout, že ten kalendář není zrovna to nejlehčí, co jsem kdy v životě dělala, a i po dvou měsících tréninku v určitých okamžicích umírám a drahou Cassey posílám do horoucích pekel. Skvělý na tom ALE je, že se druhej den zvednu a jdu ho udělat zase. Možná je to i její skvělou nakažlivou náladou. 

Cassey ale pro svoje "POPsters", jak nás nazývá, nevymýšlí jenom měsíční kalendáře, ale zpravidla přidává ještě měsíční výzvy, které nás nenásilnou formou nutí dělat. Tenhle měsíc je to například TheStretchProject, kvůli kterému jsem si založila speciální fitness Instagram, kde jsem jen za pár dnů poznala úžasné POPsterky z celého světa, které výzvu podstupují se mnou. Tahle celosvětová podpora je upřímně jedna z nejúžasnějších věcí, kterou jsem kdy zažila. 
Krom toho vytvořila i několik měsíčních výzev na posílení nohou, břicha, zadku i paží.

A hádejte co? Nikdy není pozdě se přidat...

Kalendář u kterého se tenhle měsíc potím

Tenhle článek není ani tak motivační, jako spíš informační (můžeš dělat tohle, tohle a tohle, tak se zvedni a něco z toho dělej), ale snad se vám i tak líbil. Díky za přečtení! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat