středa 27. května 2015

Nová challenge a hysterický záchvat

Čau lidi,

tak jsem zpět ve svém crazy/fanouškovském módu, a proto se s vámi musím podělit o "novou" challenge, kterou jsem "vymyslela". Asi chápete, že to nebude tak úplně pravda, ale čtěte dál abyste se dozvěděli víc :D

Poslouchám kapelu 5SOS a mám je ráda. Nejsem úplně šílenej fanoušek, kterej by věděl jejich narozeniny a počet sourozenců, ale znám jejich jména a konečně se mi nepletou. Krom toho mám pochopitelně ráda jejich hudbu. Ačkoli se ale nepovažuji za jejich skalního fanouška, na jedné věci ohledně nich naprosto ujíždím, a to jsou jejich keeky. 
Nevím proč, ale tyhle třiceti sekundový videa, který jsou na YouTube sestříhaný klidně do několika minutových videí, mně vždycky dokážou pobavit. Takže když jsem dnes v pauze mezi editováním svého videa klikla na jeden z těchto fanouškovských mash-upů, rozhodla jsem si sama se sebou dát takovou soutěž, jak dlouho se vydržím nesmát. Věřte mi, dlouho to nebylo. 


Ostatně, zkuste to sami. Minimálně se ušklíbnete nad tím, jaký kraviny sleduju.

To bych to ale nebyla já, kdybych to nezahnala ještě dál. Napadlo mě natočit na tuhle "novou" challenge video (a jo - vím, že už dávno existujou videa "Try not to laugh", ale tohle by bylo "Try not to laugh at 5SOS keeks"), ale naznala jsem, že to by v mém případě moc lidí nezajímalo. Proto jsem se rozhodla o tom aspoň tweetnout jedné z mé oblíbených YouTuberek, o které vím, že patří mezi skalní fanoušky téhle skupiny. A světe div se, ona reagovala! 

Můj tweet vzala na vědomí favoritnutím a EHMNEVŮBECJSEMZTOHONEMĚLALEHČÍHYSTERICKEJZÁCHVATPROTOŽEJEÚPLNĚBOŽÍANEFOTILAJSEMSINAMOBILUTOUPOZORNĚNÍANEPSALAJSEMOTOMKÁMOŠCE



Fů, jo už jsem v klidu :D
Tak jsem naznala, že jestli takový video natočí, tak mě zaručeně klepne a už nikdy nenapíšu jedinej článek, tak kdyžtak víte, co se se mnou stalo. 

Napište mi, jestli jste se podívalo na výše uvedené video a jestli jste se vydrželi nesmát. Jestli jo, co vás zaručeně rozesměje? A z čeho byste na twittru dostali hysterák? :D 
Díky za přečtení! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat