středa 17. února 2016

Zkoušení z biologie aneb...

...jsem zas jednou byla drzá jako lázeňská veverka skřížená s opicí. Ale já za to nemůžu, ten učitel si začal! Dával otázky, na který jsem nevěděla odpověď!

Začalo to jednoduše. Jen jsem se spletla. 
Já: No a cévy se dělí na cévy, žíly a vlásečnice.
Učitel: Počkej, počkej, na co se dělí cévy?
Já (NECHTĚNĚ protočím oči): Tepny, žíly a vlásečnice!
Učitel: No, tys řekla cévy. 
Já: No, jsem myslela tepny. Jsem se přeřekla.

Pak to nabralo na obrátkách...
Učitel: Tak mi řekni něco o převodním systému srdeční.
Já: To jsou koronární artérie a žíly...
Učitel: Počkej, to pleteš dvě různý věci! Koronární systém je systém artérií a žil, které vyživují srdeční svalovinu. 
Já: (protočím oči pač mi do toho kecá a začnu mluvit o převodním systému srdečním)
Učitel: A co to je?
Já (hodím ksicht): Co?
Učitel: Ten převodní systém srdeční, to jsou chrupavky, žíly, svaly...?
Já: No svaly.
Učitel: No tos neřekla.
Já: No to je snad jasný.
Učitel: No.

Pak po mně chtěl něco o EKG a já jsem nějak nechápala, co že přesně chce abych řekla, tak jsem furt opakovala srdeční tlak a puls a doufala, že ho to přestane bavit. Přestalo, řekl to za mě. 

Já: ...no a to jak se cholesterol ukládá v cévách, tomu se říká ateroskleróza...
Učitel (zkoumavě si prohlíží můj roztrhanej sešit): Promiň, teď jsem tě neposlouchal.
Já (výraz typu KDYBYS NEBYL MŮJ UČITEL KÁMO): ...no a to jak se cholesterol ukládá v cévách, tomu se říká ateroskleróza...

Učitel: No tak mi řekni ještě krevní skupiny a dám ti jedničku. 
Já (výraz typu wow, čekala bych minimálně trojku plus jednu přes hubu za to protáčení očí): No tak skupiny jsou A a B, AB...
Učitel: Počkej, A, AB, AB..?
Já (divoká artikulace rukama): Ne! A, B, AB a 0! Čtyři skupiny! 

Učitel: A co by se stalo, když mám skupinu B a dostal bych na transfuzi A?
Já: To byste umřel...

Já (dosednu do lavice): Jsem byla drzá, co?
Kámoška: Dost.
Já: Do prdele. 


Ugh... na tom klidu zapracuju

Používám metodu: když tě to mrzí, vypiš se z toho. Úplně se vidím, jak si na dnešní zkoušení někdy za pár let vzpomenu a bude mi hrozně nepříjemně. Nebo už dneska večer. Díky za přečtení :)

4 komentáře:

  1. Tak tohle je šílené. :D Já bych si tohle radši nedovolila. :D Ale nějak takhle jsem byla drzá, když jsem byla menší a nebo když chytnu nervy. :D

    Sofi♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem na sebe v duchu koukala co blbnu :D Chvílema dávala strašně provokativní otázky, asi proto jsem si to dovolila :D Ale byl v poho, nic neřešil :D CTG

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. V rámci svého teen období jsem si dovolila chovat se jednou do roka jako kráva :D Blbý, že jsem si to vybrala už v únoru :D CTG

      Vymazat