neděle 1. listopadu 2015

Kdybys tak náhodou měl pocit, že jsi sám...

...tou cestou mechovou přijď rychle rovnou k nám...

Tak touhle a mnoho dalšími písněmi mě dnes odpoledne obohatil můj úžasný bratranec na pravidelné nedělní návštěvě u našich prarodičů. A nebojte se, bylo to mnohem víc.

Člověk by si myslel že v jeho věku, který se až tak neliší od toho mého, bude už v tý hlavě mít něco víc než prázdno až vymeteno, ale nenechte se mýlit! Aspoň se s ním člověk občas zasměje.

Má mladší sestru. Moji sestřenici. To dává smysl, když je to můj bratranec. Od jistý doby (přesněji od té, kdy se sestřenice začala chovat jako bláznivá puberťačka - wait, ona je), tak nějak od té doby mezi nimi vznikla docela zajímavá válka, která z mého úhlu pohledu vypadá docela vtipně. Protože s nimi stačí strávit jedno odpoledne a článek je na světě.

Moje sestřenice je uřvaný skoro děcko a všichni to ví. Proto ji bratranec pro jistotu umlčuje ještě před tím, než něco řekne. 

"Já.." začne sestřenice a bratranec na to: 
"Sklapni Danielo, zavřu tě do sklepa a nedám ti k večeři ani šlupky od brambor!"

"Ale..." zkouší to Dája odvážně dál.
"A VEZMU TI I LOPATKU, ABY SES NEMOHLA PROKOPAT DO AUSTRÁLIE!" přitvrdí Dominik. 

"Seš blbej!" oznámí mu jeho mladší sestra a schytá pěstí do kolene. 
"Au - to bylo do kosti, to bolelo mě, tak tady máš ještě jednu," ozve se vzápětí a chudák sestřenice dostane kvůli jeho nepřesnosti dvakrát. 

Není divu, že se Daniela od svého bratra drží co nejdál a tentokrát si vybrala záchod. Nebyl od ní klid dlouho, za chvíli jsme slyšeli hlasitý vyděšený soprán vycházející právě ze zmíněné místnosti. Nikdo se ani nehnul, ale když už křik přetrvával snesitelnou dobu, celá rodina se zvedla a šla ubohému dítěti na pomoc. 

Zavřela dveře tak poctivě, že jí zůstala klika v ruce. Proto začala tak řvát a proto jsme všichni ve vrchní prosklené části dveří viděli matný obrys její zběsile mávající ruky ukazující nám kliku. Co by bratranec pro svou mladší sestru neudělal - vyndal kliku i z druhé strany a začal jí mávat nazpátky. Ječení se zesílilo a bratranec dostal od tety pohlavek. 
"Prosimtě otevři jí, bude mít hysterák a já s ní spát nebudu!" přikázala mu, bratranec jí otevřel, ječení ustalo a já se sestrou jsme se zvedly ze země a utřely slzy, jež nám vytryskly díky tomu největšímu záchvatu smíchu za několik posledních let. 

Takže kdybyste tak náhodou měli pocit, že jste sami... přijďte k nám neděli odpoledne na návštěvu, nudit se rozhodně nebudete! 



Díky za přečtení lidi, snad vám to dalo naději, že vy a vaši sourozenci nejste ta nejhorší možná kombinace. Podělte se v komentářích o vaše sourozenecké story :) 



4 komentáře:

  1. :-D Tak to je skvělé, reakce tvého bratrance mě skvěle pobavila, až jsem se smíchy neudržela. U vás doma je tedy veselo :-) http://wecreateyoutoo.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. ty vole já řikal plechovou :D :D :D

    OdpovědětVymazat