středa 9. září 2015

Cvičení s mámou aneb zábavná půlhodinka

Tak jsem se konečně odhodlala každý den dokopat mámu k mému oblíbenému cvičení, které jí ale musím průběžně překládat, jelikož je anglicky. Ale vážně jsem netušila, jak velká zábava to bude...

"Mami teď budeš dělat roll up, takže prostě jdi z lehu do sedu, jo?" vysvětlím jí základní cvik a ona přikývne. Když se pak ale na karimatce plácá jako polomrtvej sumec, mám problém s chytáním dechu v záchvatu smíchu.
"Víš, že máš jít nahoru jo?!" ujistím se, když se trochu uklidním. 
"Jdi do prdele!"

"Teď si lehni na bok a dělej nohou ve vzduchu malý kolečka," přeložím další lehký pohyb tentokrát na zpevnění stehen a máma začne horko těžko vyrábět jakýsi útvar ve vzduchu. 
"To jsou čtverce..."

Když měla potom hýbat nohou stylem: nohu před sebe na zem, úplně nahoru, nohu za sebe na zem, a vyrábět tak perfektní trojúhelníčky, málem jsem umřela smíchy, protože to v jejím podání vypadalo jako umírající oválná půlkolečka deset centimetrů nad zemí...

"Jo a mamí, vydechuj když je to těžký a nadechuj se když je to lehký," poučím jí ještě, a když to i navzdory mým povelům dělá blbě, rozhodnu se jí trochu pomoci. 
"Teď nádech!"
Máma: "Fůůůů!"
Vzdávám to...

"Teď tam máš jumping jacky... Prostě dělej to, co ona," nechce se mi vysvětlovat, jak má máma skákat střídavě s rukama od těla a u něj, a tak jenom ukážu na obrazovku s mojí oblíbenou instruktorkou. Na tom se nedá nic zkazit.
Když se ale podívám na máminu nešťastnou koordinaci pohybů stylu hadrová panenka poletující v tornádu, propuknu v další ubrečený záchvat smíchu.

"Teď si zacvičím s tebou, ještě jsem tohle video nedělala. Je to na břicho. Budeme ležet na zemi a nataženýma nohama budeme psát všechna písmena abecedy. Cassey bude ke každýmu říkat jeden typ nezdravého jídla, aby se to líp přežilo, jo?" vysvětlím mámě koncept celého videa a ona přikývne. 
V okamžiku, kdy už po několikáté opakujeme tvar písmene R, protože naši instruktorku prostě nenapadá žádný typ nezdravého jídla, máma zařve: "RYBA, TY KRÁVO!" a vysíleně spadne na karimatku.

Jó takhle nadšená byla možná tak poprvé... ale ten spodní sedí (y)

Kdybyste se nudili a chtěli zkusit zábavný workout s hledáním slov, které v tu chvíli budete nenávidět ;D

Člověk by fakt nečekal, jak zábavné je trávit čas se stárnoucími rodiči. Máma má ale můj obdiv, že se zatím drží, většina mých kamarádek odpadla po prvních pár dnech. Jaké činnosti provozujete se svými rodiči vy a máte taky nějaké vtipné momenty? Děkuji za přečtení! :)




4 komentáře:

  1. Bomba článek! Jako bych to měl před očima :D Máš talent, holka!

    http://thsvet.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, bála jsem se, že to nikdo nepochopí :D Díky moc! :) CTG

      Vymazat
  2. super! Úplne mám teraz chuť ísť cvičiť :) Stavím sa častejšie!

    Tiež sme sa rozhodli, že na našom blogu za 5O prav čitateľov usporiadame súťaž o skvelé YA tituly. Bolo by super ak by si sa mohlai stať našimi prav. čit. ak by Vás náš blog zaujal. :)

    http://booklovers-world.blogspot.com

    OdpovědětVymazat