úterý 23. července 2019

#4 čupirína: Když si koupíš kytku pro radost

Co je čupirína? 

"No, je to trochu smutný, ne?" zeptal se mě kamarád, když jsem mu vysvětlila, že jsem koupila kytku sama sobě. 

A já mu musela vysvětlit, že je to naopak jedna z nejbožejších věcí, kterou pro sebe holka může udělat. A budu to klidně vysvětlovat pořád dokola. Takže here we go. 

Vážně jsem si myslela, že takový ten přetrvávající předsudek o zoufalé ženě, která je na tom ohledně svého milostného života tak špatně, že musí kupovat květiny sama sobě, už je pryč. Po několika rozhovorech s mužskými(!) kamarády jsem naznala, že ne. A že tu ještě patrně nějakou dobu bude. 

A já vážně nemůžu přijít na jediný důvod proč.Nastíním situaci. 

Krásná, mladá, sebevědomá žena jde po ulici a všimne si květinářství. Zavítá dovnitř a na první pohled se zamiluje do obrovské slunečnice. Poprosí sympatickou slečnu květinářku, aby jí uvázala nějaký malý pugét pro radost s tím, že "je úplně jedno, jak bude vypadat, ale ať je tam tahle slunečnice a spousta dalších květů a ať krásně voní". A pak si tu květinu nese domů s tím největším úsměvem, jaký dokáže na tváři vykouzlit. A že se směje pořád.

A pak tu ta krásná mladá sebevědomá žena sedí. Píše článek o tom, jak je super se občas odměnit takovou "blbostí", jako je kytka. Občas se ohlídne přes rameno, aby se tou blbostí pokochala a v hlavě se jí rodí ďábelský nápad o kterém ví, že ho bude litovat.

Předělá celej pokoj ve stejným designu, jako je ta vázička, 
co si koupila spolu s kytkou!

Holt si tu dospělost jedu tak ňák po svým. Ale jinak jsem naprosto v pořádku. ♥

PS: A radost vol. nekonečno je taky, když vám kytku sama od sebe donese kamarádka.To prostě chceš tenhle život. 

Voní? Voní. 



Lidi? Běžte si koupit kytku!

3 komentáře:

  1. To vážně nechápu, proč by na tom mělo být něco divného nebo zoufalého. Dyť je to jako koupit si... Já nevím, tričko. Zmrzlinu. Nebo klidně lízátko, prostě cokoliv, co mi udělá radost. :)
    PS: Je krásný si počíst o té tvé radosti. Občas mě takhle potěší úplná drobnost a raduju se jako děcko... a teď je hrozně pěkný vidět, že to tak má i někdo jiný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Drobnosti, co ti udělají radost, jsou nejlepší! Prostě takový čupiríny :)

      Vymazat
  2. Nic divnýho na tom není. Akorát že já si takhle kupuju typicky ne moc kluk-tím-obdaruje-holku kytky, takže je to asi taky v pohodě. A hlavně nesnáším, když mi kluci dávají kytky z květinářství. Takže za mě naprosto cajk!

    Hlavně že to není růže. Růže umí dávat každý. A to i když je dává jenom sám sobě. Fuj. :-D

    OdpovědětVymazat